اطلاعات دوره
آموزش Next.js بصورت پروژه محور
مسیر آموزشی

آموزش Next.js بصورت پروژه محور

2,100,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.7/5
وضعیت قیمت: 2,100,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نکست یه فریمورک مبتنی بر ری‌اکت هست که امروزه تو بازار کار یکی از مهم‌ترین تکنولوژی‌ها برای توسعه دهنده های ری‌اکت به حساب میاد. نکست رو میشه مکمل ری‌اکت دونست. یعنی هر چی که ری‌اکت داره نکست هم داره، بعلاوه چند قابلیت مهم و کاربردی دیگه. عمدتا از نکست با هدف بهبود سئوی اپلیکیشن های ری‌اکتی استفاده میشه و بعنوان توسعه‌ دهنده ری‌اکت، باید نکست رو بخوبی بلد باشین. تو این دوره فریمورک محبوب نکست رو بصورت پروژه محور و عملی یاد می‌گیرین.
دوره آموزش Next.js بصورت پروژه محور دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت می‌باشد که در سبزلرن توسط محمد امین سعیدی راد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 2,100,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش Next.js بصورت پروژه محور را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

we._.one

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه سوالی که داشتم اینه که چرا از Word press برای ری فکتور کردن سایت استفاده کردید ؟

محمدامین سعیدی راد

سلام عزیز دل. فرانت‌اند سایت به صورت اختصاصی با Html Css Tailwind توسعه داده شده. برای پیاده‌سازی بک‌اند سایت و پنل مدیریت از وردپرس استفاده شده، البته با پلاگین های اختصاصی نوشته شده با PHP.

ramin

سلام و خسته نباشد میگم واقعا خیلی عالی شدهui سایت خیلی به دل میشینه ,و قطعا از هر نظر بهترین هستین...فقط یه سوال داشتم سرعت تکمیل دوره به همین رواله ؟؟؟احساس میکنم دوره next باید خیلی طولانی بشه و از اون تایم که خودتون گذاشتید بیشتر طول بشکه

محمدامین سعیدی راد

سلام عزیز. به صورت هفتگی حداقل ۵ جلسه برای دوره آپلود میشه و دوره حدودا 5 ماه دیگه به اتمام می‌رسه

amirhajizadeh

استاد این دوره به نظرتون کی به اتمام می رسه ؟

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی