اطلاعات دوره
آموزش حرفه ای NodeJS بدون پیش نیاز
مسیر آموزشی

آموزش حرفه ای NodeJS بدون پیش نیاز

4,350,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.7/5
وضعیت قیمت: 4,350,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

الان و امروز کمتر کسی هست که از بازار کار داغ نود جی اس با خبر نباشه و یکی از دلایل استفاده از این تکنولوژی فارغ از یه خیلی از مزایاش برای برنامه نویسا(کسب و کار ها به کنار) همین بازار کارشه و ما توی این دوره از نقطه منفی صفر حتی اگه جاوااسکریپت بلد نباشید هم بهتون یادش میدیم و بعد میریم سراغ مباحث خود نود جی اس و اینقدر باهم پروژه میزنیم و تعامل میکنیم و یه خیلی نکته رو بهتون منتقل میکنیم تا به پختگی قابل قبولی برسید و درنهایت بتونید وارد بازار کار بشید. فارغ از همه این موارد ما توی این دوره علاوه بر اینکه مباحث فنی رو پوشش میدیم، بهتون یاد میدیم چطور از مهارتی که بدست میارید کسب درآمد کنید. برای مثال راجب چالشای استخدام به عنوان نود جی اس دولوپر، رزومه نویسی، بایدها و نباید های قرارداد نویسی، نکات مفید و کاربردی راجب نمونه کار زدن و... یه خیلی از مباحث دیگه بهتون آموزش داده میشه
دوره آموزش حرفه ای NodeJS بدون پیش نیاز دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 45 ساعت می‌باشد که در سبزلرن توسط محمد امین سعیدی راد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 4,350,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حرفه ای NodeJS بدون پیش نیاز را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

MehdiAghlmand

چرا از قیمت 292 قابل دانلود نیست :(

محمدامین سعیدی راد

سلام عزیز. لطفا در زمینه دانلود جلسات از طریق پنل کاربریتون تیکت بدید و یا با پشتیبانی سبزلرن تو تلگرام در میون بذارید. آیدی پشتیبانی: sabzlearn_support@

صالح

سلام پیشنیاژ این دوره چرا زدین ندارد ؟ ولی پیشنیازش زبان جاوا هسته

محمدامین سعیدی راد

نه عزیز زبان جاوا هیچ ربطی به Nodejs نداره.

abam1r77

بریم ترکیب و رنگو خش میندازه قلبو

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی