اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اصولی RegEX برای تمام برنامه نویسان
مسیر آموزشی

آموزش اصولی RegEX برای تمام برنامه نویسان

240,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 240,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

RegEx یک زبان یا فریمورک جدا از زبان برنامه نویسی نیست. بلکه یک تکنولوژی و سینتکس ثابتی است که در اکثر زبان های برنامه نویسی مثل جاوا اسکریپت، PHP، سی شارپ، پایتون و … وجود دارد و فارغ از هر زبان تقریبا در تمام حوزه های برنامه نویسی نقش پر رنگی داشته و مورد استفاده قرار می گیرد. پس می توان گفت پیش نیاز این دوره کار با یک زبان برنامه نویسی است و تفاوتی ندارد که زبان و حوزه مورد نظر شما چه زبان و حوزه ای باشد.
دوره آموزش اصولی RegEX برای تمام برنامه نویسان دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت می‌باشد که در سبزلرن توسط محمد امین سعیدی راد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 240,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصولی RegEX برای تمام برنامه نویسان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

Ali

مگه داریم بهتر و واضح تر از اموزش اقای راد!

yasin

با اختلاف زیاد شما بهترینی استاد

mrnayeri

سلام و درود خدمت آقای سعیدی راد عزیز این مبحث در نگاه اول خیلی پیچیده و مبهم به نظر میرسید اما با بیان روان و توضیحات عالی شما خیلی راحت و لذت بخش شد وظیفه خودم می دونستم از شما بابت ضبط این دوره تشکر فراوان را به عمل بیاورم

sarrg

اقای سعیدی راد فقط میتونم بگم دمتون گرم

Cicada3301

سلام و عرض ادب خدمت استاد عزیز و آکادمی سبزلرن استاد، خواستم بدونم جاوااسکریپت رو تا چه سطحی باید پیش ببریم که بتونیم از این دوره استفاده کنیم ؟ من تا نیمه سطح متوسط دوره جاوااسکریت پیش رفتم، آیا باید باز هم ادامه بدم یا الان هم میشه از این دوره استفاده کرد ؟ ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی