اطلاعات دوره
دوره آموزش ارز دیجیتال + نکات طلایی سوددهی در بازارهای مالی
مسیر آموزشی

دوره آموزش ارز دیجیتال + نکات طلایی سوددهی در بازارهای مالی

490,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.4/5
وضعیت قیمت: 490,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:8 نظر2.6
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:علیرضا حسینی2.6
  • زمان:6 ساعت و 33 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره آموزش ارزهای دیجیتال شامل مفاهیم پایه تا پیشرفته بازار ارز های دیجیتال میباشد. با استفاده از این دوره شما قادر به درک انواع ارز های دیجیتال بوده و توانایی خرید و فروش ارز را با توجه به نیاز خود پیدا خواهید کرد. برای فعالیت در این حوزه بسیار مهم است که ابتدا ارز ها را درک کرده و سپس وارد این بازار پر از فراز و نشیب شوید. ورود به این عرصه اجتناب ناپذیر است.
دوره دوره آموزش ارز دیجیتال + نکات طلایی سوددهی در بازارهای مالی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 33 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط علیرضا حسینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 490,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش ارز دیجیتال + نکات طلایی سوددهی در بازارهای مالی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ارز دیجیتال سراسر اینترنت را در صفحه ارز دیجیتال در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

behnam63

سلام. بدک هم نبود. اطلاعات خوبی نصیب مون شد. دقت کنید دوستان که دوره های ارز دیجیتال 10 میلیون به بالا هستند. اما وقتی 50 تومن پول میدین، باید انتظارتون رو هم پایین بیارید. ممنونم از دانشجویار که نظرات منفی هم ثبت میکنن.

Doctor_mosbat

داداش شما اصلاً آموزش نده! این چه وضع آموزشه؟! کیفیت در حد فاجعه هست!

bk.mahda68

سلام کیفیت آموزش فوق العاده پایینه ویدیوها نصفه و نیمه ست اصلا ارزش دیدن ندارد بنظرم وقتتون را سر این دوره های به اصطلاح رایگان تلف نکنید چون جاهای دیگه مث یوتیوب آموزشهای خیلی بهتری میتونید ببینید.

mohamadrezameshkani74

بعضی از ویدیو ها از یه تایمی به بعد پخش نمیشه. تا اینجایی که من دیدم ویدیو دو مقدماتی خرابه و همچنین ویدیو کانال ها در تحلیل تکنیکال بقیش رو نمیدونم . این یه خورده اذیت کنندس وسط موضوع آدم ضد حال میخوره . ممنون میشم پیگیری بفرمایین

[email protected]

سلام فصل یک قسمت فرق توکن با ارز و فصل دوم الگوی مستطیل ویدیوها خراب هست

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی