اطلاعات دوره
دوره بازارکار برنامه نویسی و مهندسی کامپیوتر در ایران و مصاحبه های شغلی
مسیر آموزشی

دوره بازارکار برنامه نویسی و مهندسی کامپیوتر در ایران و مصاحبه های شغلی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر4
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:محمد تقی زاده3.9
  • زمان:3 ساعت و 31 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این آموزش مناسب افرادی که صرفا به برنامه نویسی علاقه دارند ولی نمیدانند که باید از کجا شروع کنند هم خواهد بود ، بطور مثال افرادی که قصد انتخاب رشته مهندسی کامپیوتر را بعنوان رشته دانشگاهی خود دارند. شما پس از مشاهده این دوره با چالش ها و ویژگی های شغل برنامه نویسی و رشته دانشگاهی مهندسی کامپیوتر آشنا خواهید شد و شیوه موفقیت در بازار کار را فرا خواهید گرفت.
دوره دوره بازارکار برنامه نویسی و مهندسی کامپیوتر در ایران و مصاحبه های شغلی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 31 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط محمد تقی زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره بازارکار برنامه نویسی و مهندسی کامپیوتر در ایران و مصاحبه های شغلی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

AlirezaM

مفید واقع شد با تشکر

محمد تقی زاده مدرس دوره

خوشحالم استفاده کردید از این آموزش به شدت میتونه در جهت موفقیتتون در بازار کار کمک کننده باشه

Amirm2305

سلام و خسته نباشید خدمت استاد عزیز دوره خوبی بود ممنون

محمد تقی زاده مدرس دوره

تشکر از همراهیت، انرژی میگیرم وقتی نظرات شما دانشجویان عزیز رو میبینم

poorabbas2012

سلام به نظر من دوره خوبی بود و متشکرم که استاد عزیز وقت گذاشتن و تجربیاتشون رو با ما به رایگان به اشتراک گذاشتن و کتاب ها و پادکست های خیلی خوبی رو معرفی کردن اما به نظر من حتما لازم نیست که شما شخصیت برنامه نویس داشته باشید به نظر من مهمترین چیز هدفه و تمرین زیاد

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی