اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار بررسی راهکارهای درآمدزایی از ارزهای دیجیتال و بیت کوین
مسیر آموزشی

وبینار بررسی راهکارهای درآمدزایی از ارزهای دیجیتال و بیت کوین

20,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 20,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار3.5
  • مدرس:امید فدوی0
  • زمان:3 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

از تابستان سال 96 تاکنون ارزش پول ما حدودا به یک چهارم کاهش پیدا کرده است. این یعنی از دو سال قبل تاکنون شما باید درآمد خود را به 4 برابر افزایش داده باشید تا بتوانید قدرت خرید خود را حفظ کنید. پس اگر نسبت به دو سال قبل خود 4 برابر درآمد ندارید، باید به فکر راه چاره ای درست باشید. خوشبختانه یکی از این راهکارها با توجه به  شرایط تحریم شده کشور، حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی یا همون ارزهای دیجیتال می باشد اما این حوزه نیز مانند هر حوزه دیگری دارای مخاطراتی می باشد که اگر کسی بدون شناخت کافی وارد آن شود می تواند باعث شود که کل سرمایه فرد از دست برود. در این وبینار در ابتدا در مورد فناوری بلاک چین و جایگاه ارزهای دیجیتال در آن صحبت می شود و سپس به بررسی میزان سودآوری این حوزه و روش های کلاه برداری مرسوم در این حوزه پرداخته می شود و در نهایت انواع روش های درآمدزایی از طریق ارزهای دیجیتال بررسی و مخاطرات و نکات مربوط به هر کدام از روش ها ارائه می شود. شاید با خود بگویید که این حجم از اطلاعات و مطالب در یک وبینار سه ساعته امکان پذیر نیست اما من امید فدوی به عنوان مدرس و مشاور حوزه ارزهای دیجیتال با تجربه برگزاری 18 دوره حضوری و همکاری با برندهای برتر حوزه آموزش در کشور، طبق عادت همیشگی خودم در کلاس ها، مطالبی بیشتر از آنچه که تعهد شده در اختیار شما قرار می دهم. به همین خاطر به شما با اطمینان خاطر قول می دهم که با شرکت در این وبینار در جهت تکمیل سرفصل های آن، ویدیوهای رایگانی در همین زمینه نیز در اختیار شما قرار می دهم تا بتوانید درک کاملی نسبت به این حوزه پیدا کنید و رضایت مندی بیشتری از این وبینار داشته باشید.
دوره وبینار بررسی راهکارهای درآمدزایی از ارزهای دیجیتال و بیت کوین دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط امید فدوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 20,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار بررسی راهکارهای درآمدزایی از ارزهای دیجیتال و بیت کوین را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ارز دیجیتال سراسر اینترنت را در صفحه ارز دیجیتال در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی