اطلاعات دوره
آموزش ‌ACCA ابر آروان
مسیر آموزشی

آموزش ‌ACCA ابر آروان

364,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 364,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره آموزش ACCA ابر آروان چیست؟ دوره آموزش ACCA ابر آروان به منظور آموزش سیستم­‌های ابری تولید و تهیه شده است. در این دوره شرکت‌کنندگان با مفهوم سیستم­‌های ابری و معماری آن آشنا می‌­شوند. در ابتدای این دوره سیر تکوینی فناوری‌های کامپیوتر به سوی پردازش ابری برای شرکت‌کنندگان شرح داده می‌­شود. در ادامه دوره به تعریف مفاهیمی همچون پردازش ابری و انواع مدل­‌های ارائه خدمات در پردازش ابری (Service Models) پرداخته شده است. آشنایی با انواع روش‌های استقرار در پردازش ابری (Deployment Models) و معماری و زیرساخت پردازش ابری از دیگر مواردی است که در این دوره به شرکت‌کنندگان آموزش داده خواهد شد.   در ادامه این دوره به مواردی که در قسمت پایین به آن­‌ها اشاره شده است می‌­پردازیم: بررسی معماری Openstack به عنوان یکی از راه‌کارهای ایجاد IaaS بررسی معماری CEPH به عنوان یکی از راه‌کارهای خدمات  Cloud Storage (Object,block and file storage) بررسی معماری Kubernetes به عنوان یکی از راه‌کارهای ایجاد CaaS and PaaS معرفی و بررسی معماری خدمات DNS  و CDN و کاربرد آنها در افزایش قابلیت‌ها در پردازش ابری مروری بر مباحث Cloud Security و Disaster Recovery بررسی ملاحظاتی که در زمان انتقال خدمات از شبکه‌های سنتی به ابر باید در نظر گرفته شود   هدف از یادگیری دوره آموزش ACCA چیست؟ اصلی­‌ترین هدفی که این دوره دنبال می‌­کند پرورش متخصصان ابری است. در راستای این هدف مواردی که در قسمت قبل به صورت کامل توضیح داده شد به مخاطب توضیح داده می‌­شود. اگر بخواهیم به اهداف دیگر این دوره اشاره داشته باشیم باید از آموزش معماری ابری و تفاوت‌های آن با معماری سنتی نام ببریم.   دوره آموزش ACCA مناسب چه کسانی است؟ با ­توجه به مواردی که در این دوره به شرکت­‌کنندگان آموزش داده می‌­شود اولین دسته از مخاطبان این دوره را علاقه‌­مندان به آشنایی با زیر­ساخت‌­های ابری تشکیل می­‌دهند. پس از این افراد کسانی که به در زمینه مجازی‌سازی فعالیت دارند می‌توانند از این دوره استفاده کنند. این دوره می­‌تواند برای افراد زیر مناسب باشد: افرادی که به دنبال کسب دانش و اطلاعات در زمینه رایانش ابری هستند. افرادی که در زمینه‌ی مجازی‌سازی فعالیت دارند. برنامه‌نویسانی که با معماری ابری آشنایی ندارند و به یادگیری این موضوع علاقه‌­مند هستند. صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی وعلاقه‌مندان به توسعه‌ی کسب‌وکار.   پس از شرکت در دوره ACCA چه دستاوردهایی خواهیم داشت؟ پس از شرکت در این دوره، مخاطبان با همه مباحث مربوط به زیر­ساخت­‌های ابری، معماری ابری و ... آشنا می‌­شوند. در ادامه دوره شرکت­‌کنندگان با انواع محصولات، سرویس‌ها و خدمات ابری آشنا می‌­شوند و در انتها شبکه‌ توزیع محتوا و چگونگی عملکرد شبکه توزیع محتوا و شیوه‌ برقراری امنیت در سرویس­‌های ابری به شرکت‌­کنندگان دوره آموزش داده می‌­شود.
دوره آموزش ‌ACCA ابر آروان دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 23 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمد رهنمافرد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 364,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ‌ACCA ابر آروان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

میلاد

خیلی مطالب سطحی و تکراری داره. توصیه نمیکنم

داریوش

خیلی خیلی صحبت های تکراری میشه تو دوره !!! مثلا بخش سف استوریچ عملا هیچی گفته نشد در مورد سف یه تاریخچه گفته شد که مطلقا کاربری نیست. به اسم پایه ای بودن دوره دیگه کلا هیچی گفته نشده حدود ۲ ساعت در مورد سف صحبت شد که فقط پول؛ کراش گفته شد که اینا هم یه مقاله ساده میشه پیدا کرد. جالب اینجا بود مدام از ابراوان صحبت میشه ؛ نمیگم نشه کمتر تو اموزش بشه. جالبه دوره کاملش حل تمرین زده! اصلا مورادی که گفته شد تئوری محض بود تمرین چطوری میخواد تمرین داده بشه من درک نمیکنم!!!

احمد

مزیت بزرگ این دوره برای من تدریس حرفه ای استاد و نحوه طرح سوالات آزمون بود.این دوره ایجاب میکنه و شما رو به مسیری می بره که ناچارید بیاموزید چطور؟اگر کسی بخواد دوره را با موفقیت به پایان برسونه نه تنها نیاز به دیدن فریم به فریم ویديو؛ تمرین و درک مطلب و مطالعه داکیومنت های ابرآروان و بعضی از پلتفرم های خارجی داره بلکه دانشجو رو در چالشی هیجان انگیز وادار به آموختن مباحثی میکنه که استاد ناگزیر به اشاره ای اکتفا کرده و در عین حال باب ورود به مبحث رو علامت گذاشته.این مجموعه آموزشی بر روی انگیزه و اشتیاق سیری ناپذیر دانشجو بنا نهاده شده و ویدیو ها تنها نوک کوه یخی هستند که قابل مشاهده اند.این دوره برای من یک ماجراجویی حیرت انگیزه البته من در ابتدا جز رخوت و خستگی چیزی عایدم نشده بود ولی وقتی نقشه راه رو درک کردم اسیر جاذبه موضوع شدم و فارغ از نتیجه آزمون خودم رو درمیان مقالات و پرسش و پاسخ ها و صفحه های متنوع یوتیوب دیدم که علیرغم ساعت ها کندو کاو دیگر ذره ای احساس خستگی و رخوت نمی کردم.اگر عطش یادگیری ندارید این دوره به درد شما نمیخوره. کوتاه بگم.خوشحالم که وارد دوره شدم و از مدرس عزیز و بقیه دست اندر کاران ممنونم.

مهدی

در کل جهت اشنایی با کلاد خوب است.اما اگر قرار باشه کلاس بندی کنیم آموزش در سطح c قرار میگرید دلیل: 1-اموزگار گرامی اقای رهنمافرد هنگام توضیح خیلی از تیکه کلام مثلا استفاده میکنند و خسته کننده است. کاش بعد از توضیح چند مبحث یک مثال خوب و جمع بندی کننده مطرح می کردند 2- از فصل نهم به بعد که مربوط به سرویس های آروان است مدرسین گرامی خیلی سطحی توضیح دادند،چندین بخش که در آزمون هم مطرح شده بود در ویدیو های اموزشی توسط مدرسین نادیده گرفته شده و توضیحی بابت این موارد ارایه داده نشده ،حتی یک مورد در داکیومنت مربوطه هم وجود نداشت.طبیعتا مستحضر هستید که جواب این سوالات را دانستن بر حسب شانس یا تجربه استفاده از سرویس خواهد بود 3- طی آپدیت UI/UX از سمت آروان بعضی ها قابلیت های وب سایت تغییر کرده اما مبحث اموزشی همچنان بر اساس ورژن های قبلی وب سایت می باشد.و همچنین سوالات هم بر اساس ورژن قبلی وب سایت است. 4-تمارین برای هر فصل وجود ندارد در صورتی که در ویژگی های بخش دوره تمرین و آمزون وجود تمرین ذکر شده بود. در نهایت با یه دوره متوسط با وزنی منفی روبه رو هستیم که بیشتر جنبه آموزشی برای افرادی که علاقه مند به سرویس های کلاد و آروان هستند دارد.نه بیشتر سعی کردم صادقانه نظر خودم را در مورد دوره بیان کنم امیدوارم که مفید واقع شده باشد باتشکر فراوان از عوامل اجرایی دوره

احمد

کیفیت متوسط رو به پایین دوره از نظر مفهومی و عملی بودن و همچنین عدم تطابق سوالات آزمون به مطالب تدریس شده به نحوی که برای قبولی در آزمون نیازی به دیدن ویدیو های آموزشی نیست و صرفا مطالعه documentation ابرآروان کفایت می کنه که به نوعی دیدن ویدیو های آموزشی رو بی ارزش می‌کند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی