اطلاعات دوره
دوره آنلاین آموزش مقدماتی کار با نرم افزار مایکروسافت CRM
مسیر آموزشی

دوره آنلاین آموزش مقدماتی کار با نرم افزار مایکروسافت CRM

1,000,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.7/5
وضعیت قیمت: 1,000,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره آنلاین آموزش مقدماتی کار با نرم افزار مایکروسافت  Microsoft Dynamics CRM آموزش نرم افزار مایکروسافت CRM به مدیران و کارکنان سازمان این امکان را می دهد که با آشنایی و تسلط بیشتری از این نرم افزار استفاده نموده و در حوزه‌های بازاریابی، فروش و خدمات با در اختیار داشتن اطلاعاتی جامع در مورد مشتریان، تصمیمات و اقدامات مناسبی را اتخاذ نمایند. آموزش نرم افزار مایکروسافت سی ار ام (Microsoft Dynamics CRM) ابزاری مناسب برای سازمان ها و شرکت ها: با استفاده از نرم افزار ماکروسافت سی ار ام ( Microsoft Dynamics CRM) اطلاعات مشتریان یا مخاطبان سازمان، به صورت کامل و یکپارچه در اختیار قرار میگیرد. برای داشتن یک سازمان مشتری مدار، نیازمند داشتن دید 360 درجه از اطلاعات مخاطبان یا مشتریان است تا بتوان حداکثر رضایت را تأمین کرد و این مهم فقط از طریق ابزاری قدرتمند و انعطاف پذیر مانند Microsoft Dynamics CRM امکان پذیر است. نرم افزار Microsoft Dynamics CRM با زیرساختی بسیار منعطف، توانایی تطبیق با نیازمندی های تمامی سازمان ها یا شرکت ها را داشته و میتواند خود را با خواسته های آنها همسان سازد. با قابلیت های بسیار مفید و قدرتمند مدیریتی که در این نرم افزار وجود دارد، در بنگاه های اقتصادی با کاهش هزینه ها تا سرحد ممکن، بازگشت سرمایه تسریع خواهد شد. برای تأمین نیاز بخش های داخلی یک شرکت کوچک یا سازمان های بسیار بزرگ و حتی مراکز بین المللی، باید عملکردی یکپارچه و تحت کنترل داشت که این ابزار به همین منظور پیشنهاد می شود. نرم افزار CRM (سی آر ام ) Microsoft Dynamics CRM به تمامی سازمان ها در موارد زیر کمک می کند: دستیابی به دید 360 درجه از اطلاعات مشتریان یا مخاطبان دستیابی به اطلاعات مطمئن جهت قضاوت در مورد همکاران فعال و غیرفعال سازگاری و انطباق سریع با تغییرات ایجاد شده در ساختار گردش فرآیندهای تجاری یا اداری پایش لحظه به لحظه و دقیق پروژه های در دست اقدام و افزایش دقت در تحویل پروژه ها اطمینان از ارائه خدمات مؤثر و یکنواخت به مخاطبان افزایش موفقیت در فروش یا ارائه خدمات امکان اتخاذ تصمیمات سریع و آگاهانه آگاهی از نحوه رفتار و عادات مشتریان یا مخاطبان امنیت اطلاعات مشتریان یا مخاطبان خودکارسازی فرآیندهای تجاری و اداری با قابلیت های بسیار مفید و قدرتمند مدیریتی که در این نرم افزار وجود دارد، در بنگاه های اقتصادی با کاهش هزینه ها تا سرحد ممکن، بازگشت سرمایه تسریع خواهد شد. برای تأمین نیاز بخش های داخلی یک شرکت کوچک یا سازمان های بسیار بزرگ و حتی مراکز بین المللی، باید عملکردی یکپارچه و تحت کنترل داشت که این ابزار به همین منظور پیشنهاد می شود. مخاطبان وبینار: کارشناسانی که می خواهند در بخش های فروش و بازاریابی و خدمات پس از فروش به دانش روز مجهز شوند و یا با نرم افزارهای سی آر ام کار کنند. دانشجویان و فارغ التحصیلانی که می خواهند با دانش روز و راهکار مدرن سی آر ام آشنا شوند و شغل خود را از بازار کار سی آر ام انتخاب کنند. به ویژه اگر از رشته های مهندسی صنایع، فناوری اطلاعات و مدیریت باشند.  
دوره دوره آنلاین آموزش مقدماتی کار با نرم افزار مایکروسافت CRM دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط مهندس رامتین مهدیقلی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1,000,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آنلاین آموزش مقدماتی کار با نرم افزار مایکروسافت CRM را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی