اطلاعات دوره
اینستاگرام مارکتینگ
مسیر آموزشی

اینستاگرام مارکتینگ

725,450 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 725,450 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر4.1
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:علی رضافر4.1
  • زمان:10 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره آموزش اینستاگرام مارکتینگ چیست؟ بدون شک امروزه کمتر تلفن همراهی را می­‌توانیم پیدا کنیم که اپلیکیشن اینستاگرام روی آن نصب نشده باشد. در طول تاریخ تکنولوژی، کمتر تکنولوژی‌ و سیستمی را می­‌توان پیدا کرد که با چنین اقبال گسترده‌­ای مواجه شده باشد. برای درک این استقبال گسترده باید تفاوت‌­های اینستاگرام با سایر شبکه­‌های اجتماعی مشابه را بشناسیم. تفاوت­‌هایی مثل کاربرپسند بودن، رایگان بودن، سادگی در استفاده، پشتیبانی از زبان­‌های مختلف و غیره. توجه و استقبال از اینستاگرام به‌نحوی است که امروزه این شبکه اجتماعی به یکی از بزرگ‌­ترین و قدرتمند­ترین بسترهای ممکن برای تبلیغات تبدیل شده است. برای حضور، استفاده و کسب درآمد از این بستر بسیار قدرتمند ابتدا لازم است این محیط را بهتر بشناسیم و چهارچوب مناسب برای تبلیغات در این پلتفرم مورد بررسی قرار دهیم. در دوره آموزش اینستاگرام مارکتینگ ضمن آشنایی با ابعاد مختلف این شبکه اجتماعی، به‌طور تخصصی به‌ بررسی موضوع مارکتینگ در اینستاگرام پرداخته شده است. در این دوره با موضوعاتی هم‌چون:  یادگیری اصطلاحات کاربردی در اینستاگرام آشنایی با ویژگی­‌های یک بلاگر یا اینفلوئنسر موفق یادگیری مراحل ورود و تبدیل‌شدن به یک بلاگر موفق در این شبکه اجتماعی بررسی موضوع مارکتینگ در چهارچوب اینستاگرام   هدف از برگزاری دوره آموزش اینستاگرام مارکتینگ چیست؟ در این دوره یکی‌ از اصلی­‌ترین اهداف مدنظر، بررسی همه‌جانبه و تخصصی موضوع مارکتینگ در اینستاگرام است. با شناخت و بررسی این موضوع علاوه بر آشنایی با زوایای گوناگون اینستاگرام، راه ورود به دنیای تبلیغات و بازاریابی در اینستاگرام را نیز به‌طور حرفه­‌ای و تخصصی یاد می‌­گیرید.   دوره آموزش اینستاگرام مارکتینگ برای چه کسانی مناسب است؟ این دوره به‌نحوی طراحی و تولید شده است که استفاده از موضوعات این دوره برای همه افراد و همه علاقه‌­مندان به حضور مؤثر و پول‌­ساز در اینستاگرام مفید خواهد بود. به‌این‌ترتیب این دوره برای همه علاقه­‌مندان به این موضوع مفید و کارآمد خواهد بود.   در انتهای دوره اینستاگرام مارکتینگ شرکت­‌کنندگان چه دستاوردی خواهند داشت؟ در پایان این دوره مخاطب مهارت­‌های زیر را به‌دست خواهد آورد: توانایی لازم برای پیشرفت و ارتقا یک پیج اینستاگرامی راه تبدیل‌شدن به یک بلاگر موفق آشنایی با ویژگی‌­های لازم برای تبلیغات موفق در اینستاگرام راه‌­های مختلف کسب درآمد در اینستاگرام
دوره اینستاگرام مارکتینگ دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط علی رضافر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 725,450 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره اینستاگرام مارکتینگ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ندا

سلام. من موقعی که این آموزش رو تهیه کردم هنوز به دوره امتیاز نداده بودن و واقعا شک داشتم این آموزش رو بخرم یا نه. به خاطر همین میخوام کامل نظرمو بنویسم. میدیدم سایتهای دیگه با قیمتهای خیلی بالا چنین دوره ای دارن و مکتبخونه خیلی قیمتش مناسب تره، و هی شک داشتم که نکنه محتواش زیاد قوی نباشه؟ اما نهایتا با توجه به تجربه خوب آموزشهای قبلیم از مکتبخونه، اعتماد کردم و در این دوره ثبتنام کردم. طبق تجربه من نکاتی که به تصمیم‌گیریتون کمک میکنه: ۱. جناب رضافر دانش خیلی خوبی در این زمینه دارن و در اولین ویدئو رزومشونو میگن که نشون میده به طور آکادمیک دوره دیدن و خیلی هم با تجربه هستن. ۲. مدرس دوره واجد هنر معلمی هستن و مطالب رو با بیان خوب و ساده و قابل فهم ارائه میدن. ۳. این دوره چیزی از دوره های چند میلیونی کم نداره! پس دست‌ کم نگیریدش. اگه اهل یادگیری باشید قطعا میتونید به حد کافی یاد بگیرید. ۴. فکر نکنید دوره مجازی و مدرکش بی ارزش و راحته پس حتما باید برید کلاسهای حضوری. اتفاقا گرفتن این مدرک اونقدا هم راحت نیست، کوییز و پروژه ها چندان راحت و کار یکساعت دو ساعت نیستن و استاد هم الکی نمره ی کامل نمیدن. پس اگر صرفا ثبتنام کنید و وقت نذارید امکانش هست فارغ‌التحصل نشید. ۵. وقتی هر موضوعی رو ویدئوشو دیدین، دربارش سرچ کنید و مطالب مرتبط را در سایتهای مختلف هم بخونید‌. خیلی باید به پیجهای مختلف به دید تحلیل نگاه کنید. اگر فقط ویدئوی آموزشی ببینید و سریع پروژه رو انجام بدین و بفرستین قطعا نمره کامل و چه بسا نمره قبولی دریافت نمیکنید. پس چندین برابر تایمی که ویدئو میبینید باید صرف سرچ کردن و کسب تجربه کنید.

نازی

دوره بسیار عالی خیلی مختصر و مفید نکات کلیدی گفته شد و اینکه مدرس برای مشاور وقت میزارن که این خیلی ارزشمنده و کمک کننده صد در صد توصیه میکنم که دوره رو تهیه کنید

عرفان

یکی از خوبی های این دوره این بود که کاملا داخلش علم محور راجب حوزه ی گسترده ی اینستاگرام مارکتینگ صحبت شده بود ویدیو ها با بالاترین کیفیت بودند بدون لگ و به راحتی اجرا میشدند اما در رابطه با محتوای دوره به جرعت میتونم بگم کاربردی ترین مطالب آموزش داده میشه راجب مارکتینگ در اینستاگرام و نه آموزش های ساده ای که همه الان دارن میفروشد

معصومه

بسیار دوره ی خوب و کاربردی بود . اسلایدهای کوتاه و منسجم که به نوعی مایند مپ برای من به وجود آورد که حتی اسلایدها رو نگاه میکنم کلِ مطلب یادم میاد . تدریس بسیار کاربردی . و از حاشیه پردازی بی مورد استفاده نشد . تبدیل کلاس به پارتهای کوتاه نقطه قوت این دوره بود که باعث ترغیب به گوش دادن و جلوگیری از خستگی شد . نکات خوبی ارائه شد. و اصل مطلب کاملا ادا شد . ممنون از استاد گرامی و تیم پشتیبانی که کاملا پاسخگوی هر مسیله و سوالی در طول دوره بودند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی