اطلاعات دوره
وبینار شهر هوشمند و فرصت های شغلی آن در ایران
مسیر آموزشی

وبینار شهر هوشمند و فرصت های شغلی آن در ایران

25,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 25,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره به آشنایی با شهر هوشمند و المان های آن می پردازیم همچنین زمینه های فعالیت شغلی در ایران ودر بستر شهر هوشند رابررسی میکنیم همچنین به معرفی دوره های تخصصی با نوجه به رشته های تحصیلی کارآمد در این زمینه می پردازیم. همچنین در این وبینار به مشاوره و راهنمایی دانشجویان و فارغ التحصیلان می پردازیم تا شما عزیزان را در گام برداشتن و رسیدن به هدف راهنمایی کنیم. این وبینار برای دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های برق ، معماری ، شهرسازی ، کامپیوتر و مهندسی پزشکی کاربردی بوده. با شرکت در این وبینار گامی موثر در کسب درآمد و رسیدن به شغلی مطلوب بردارید.  
دوره وبینار شهر هوشمند و فرصت های شغلی آن در ایران دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط محمدحسین معروف مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 25,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار شهر هوشمند و فرصت های شغلی آن در ایران را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی