اطلاعات دوره
آموزش Materialize
مسیر آموزشی

آموزش Materialize

356,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: 356,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:علی شیخ4.4
  • زمان:7 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف از آموزش Materialize پروژه محور چیست؟ Materialize مجموعه‌ای از رابط­‌های کاربری ساخته شده با CSS و HTML و JavaScript را می‌گویند. این مجموعه مانند Bootstrap یک فریم‌ورک فرانت‌‌اند است و در زمینه‌ی وب از تمامی قواعد و اصول استاندارد برخوردار است که با استفاده از آن می‌توان با سادگی و جذابیت بیشتر به طراحی و کدنویسی پرداخت. دوره آموزش Materialize به خصوص برای کسانی که می‌خواهند طراحی متریال (Material design) داشته باشند بسیار مناسب است.   این برنامه پشتیبانی خوبی روی مرورگر‌های به­‌روز و مدرن دارد و برای ساخت سایت‌های زیبا، با متریال سریع و واکنش‌گر به شما کمک بسیار زیادی می‌­کند. در ساخت این ابزار از Google Material Design ایده گرفته شده است.   دوره آموزش Materialize مناسب چه کسانی است؟ دوره آموزش متریالایز برای کسانی که قصد دارند با طراحی متریال آشنا شوند دوره بسیار مناسبی است و افراد با استفاده از این دوره می‌­توانند نکات بسیار مهمی را فرابگیرند. برای استفاده از مباحث آموزش داده شده در این دوره نیاز به پیش­‌نیازهایی است که با استفاده از این پیش­‌نیازها درک مباحث ارائه شده برای مخاطب ساده­‌تر خواهد شد. این پیش‌­نیازها شامل موارد زیر است: آشنایی با HTML 5 و CSS 3 آشنایی اولیه با Flex Box آشنایی با Responsive Layout   منابع و الزاماتی که در برگزاری این دوره وجود دارد چیست؟ اهمیت و کاربرد فریم‌ورک Materialize و نیاز به آموزش صحیح مباحث این دوره اصلی‌­ترین الزامات در برگزاری و انتشار این دوره هستند. منابع این دوره منابع رایج در آموزش Materialize هستند و به کمک این منابع درک مفاهیم این دوره برای افراد ساده‌­تر خواهد شد.
دوره آموزش Materialize دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط علی شیخ مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 356,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش Materialize را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی