اطلاعات دوره
وبینار مدیریت حرفه ای زمان با google keep
مسیر آموزشی

وبینار مدیریت حرفه ای زمان با google keep

20,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 20,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اپلیکیشن گوگل کیپ، یادداشت­‌های شما را در سرویس ذخیره­‌سازی ابری (Cloud) یا همان «گوگل درایو» (GoogleDrive) یکپارچه می­‌کند. به عبارتی یادداشت­‌های کاربران در این برنامه به‌صورت خودکار در سرویس ذخیره­‌سازی ابری گوگل، همگام­‌سازی (Sync) شده و کاربر را مطمئن می­‌کند که بتواند همواره از پلتفرم‌­های مختلف به آن­‌ها دسترسی داشته باشد. رابط کاربری بسیار ساده‌ی این برنامه، مشخصه­‌ی طراحی‌ها و برنامه‌­های شرکتگوگل است. در گوگل کیپ، مانند همه­‌ی برنامه­‌های یادداشت‌­برداری دیگر، دکمه‌­ای برای ایجاد یادداشت­‌های متنی، صوتی یا تصویری وجود دارد؛ به‌یاد داشته باشید که می‌­توانید در هر زمانی یادداشت­‌های خود را ویرایش یا مرتب کنید. برای ساماندهی بهتر، یادداشت­‌های خود را ستاره­‌دار کرده یا رنگی را برای آن­‌ها انتخاب کنید. یکی از امکاناتی که توسط گوگل در این برنامه اضافه شده است، امکان ایجاد هشدار­هایی بر مبنای موقعیت یا زمان است. در هشدارهای مبتنی بر مکان، اگر در یک موقعیت جغرافیایی خاص قرار گرفتید، به شما هشداری را نمایش دهد. برای مثال هربار که از فروشگاهی عبور می‌­کنید به شما هشداری مربوط به خریدهای شما از آن فروشگاه نمایش داده می­‌شود. مزایای ابزار گوگل کیپ: رابط کاربری ساده برای مدیریت آسان دسترسی سریع به یادداشت‌ها ویجت در اندازه‌های مختلف همگام‌سازی یادداشت‌ها به‌صورت خودکار در سیستم ذخیره‌سازی گوگل درایو دسترسی به یادداشت‌ها در پلتفرم‌های مختلف (اندروید، پوشیدنی‌های اندرویدی، iOS و وب) امکان جابه‌جا شدن در حساب‌های کاربری امکان اضافه کردن هشدارهای زمانی و مکانی امکان تعیین رنگ برای یادداشت‌ها امکان استفاده از دستور صوتی گوگل (Google Now)        
دوره وبینار مدیریت حرفه ای زمان با google keep دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط میر مهدی جعفری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 20,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار مدیریت حرفه ای زمان با google keep را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی