اطلاعات دوره
وبینار آنلاین راز های موفقیت در گویندگی
مسیر آموزشی

وبینار آنلاین راز های موفقیت در گویندگی

39,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 39,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:سمانه همتی0
  • زمان:1 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

شاید شما نیز از جمله کسانی باشید که به شغل گویندگی علاقه دارند ویا اینکه بعضی از اطرافیان شما به حرفه ی گویندگی و شکوفایی استعداد ها و کسب مهارت های لازم برای کار کردن در این حرفه فکر می کنند. شاید شما هم فکر می کنید که بیشتر جاهایی که اقدام به استخدام گوینده می کنند ملاکشان جنس صدای فرد باشد. اما لازم به ذکر است که تنها داشتن صدای خوب برای فعالیت در این حرفه کافی نمی باشد. گویندگی شغلی جذاب است ودر صورت موفقیت در آن به بازار کار و درآمدی مناسب دست خواهید یافت. گویندگی یک هنر و حرفه است و یک گوینده ی خوب علاوه برداشتن صدا و بیان زیبا و بدون عیب باید سواد کافی هم داشته باشد. درهمین راستا رسانه ی آموزشی ربینا با برگزاری این دوره سعی در افزایش توانمندی مخاطبین خود در جهت تحقق رویای گویندگی آنها دارد.
دوره وبینار آنلاین راز های موفقیت در گویندگی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط سمانه همتی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 39,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار آنلاین راز های موفقیت در گویندگی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی