اطلاعات دوره
وبینار افتتاحیه رویداد نوآفرینی حرفه ای
مسیر آموزشی

وبینار افتتاحیه رویداد نوآفرینی حرفه ای

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

شاخه IEEE دانشکده شهید شمسی پور با حمایت مرکزآموزشهای آزاد و خاص دانشگاه فنی و حرفه ای و مرکز آموزش نیرا سیستم نخستین رویداد نوآفرینی حرفه ای را برگزار می کند . این رویداد با هدف ارتقای سطح علمی و عملی اعضای شاخه IEEE و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای ، اهتمام به برگزاری 600 دقیقه وبینار تخصصی در زمینه فناوری و نوآوری دارد. نوآفرینی حرفه ای به موضوعات کارآفرینی و نوآوری فناورانه می پردازد و شرکت کنندگان در این رویداد ، ضمن بهره مندی از گواهینامه معتبر IEEE ، با کارکردهای فناوری های جدید آشنا خواهند شد . برنامه زمان بندی افتتاحیه: سخنرانی مهندس محمد عادلی نیا (15 دقیقه) سخنرانی دکتر علی سلیمانی (30 دقیقه) سخنرانی مهندس محسن رضوانیان (15 دقیقه)
دوره وبینار افتتاحیه رویداد نوآفرینی حرفه ای دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط محسن رضوانیان،محمد عادلی نیا،علی سلیمانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار افتتاحیه رویداد نوآفرینی حرفه ای را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی