اطلاعات دوره
وبینار بایدها و نبایدهای استخراج بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال
مسیر آموزشی

وبینار بایدها و نبایدهای استخراج بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال

45,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 45,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

وبینار بایدها و نبایدهای استخراج بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال دومین وبینار از مجموعه وبینارهای آموزش سرمایه گذاری در بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال است. بیت کوین به عنوان ارز رمزپایه از سال 2009 تا کنون توانسته است مقبولیت و محبوبیت خوبی بین مردم پیدا کند و ارزش آن را از چند سنت به هزاران دلار افزایش دهد. در کنار بیت کوین بیش از ده ها ارز رمزینه موفق دیگری هم ظهور کرده اند که با مزیت هایی که داشته اند توانسته اند سهم قابل توجهی از این بازار را به خود اختصاص دهند. در این بازار پرهیاهو و پرنوسان روش های مختلف و متنوع درآمدزایی سوداگرانه ای هم به وجود آمده است که جز لاینفک بازارهای پرشتاب و رو به رشد است. در این بین استخراج ارزهای دیجیتال در بین بسیاری از افراد به عنوان روش درآمدزایی پررسیک و هیجان انگیز پذیرفته شده است. اگر شما با یک کامپیوتر خانگی در سال 2009 می توانستید صدها بیت کوین استخراج کنید اما اکنون با افزایش سختی شبکه و رقبای جدی و سخت کوش و صدالبته متمول نمی توان بر مبنای CPU کار ماینینگ را انجام داد؛ و شاید برای درآمدی چند دلاری در روز باید میلیون ها تومان بابت خرید کارت گرافیک و بستن ریگ (GPU) و یا تراشه های اختصاصی استخراج (ASIC) هزینه کنید. در این وبینار روش های مختلف استخراج و دستگاه های مقرون به صرفه با هدف استخراج ارزهای دیجیتال با سختی شبکه کمتر و ارزش افزوده بیشتر شرح داده خواهد شد. مدرس این وبینار مهندس حجت حاتمی شاه میر مدیر و مؤسس شرکت پیشرو آساک و نویسنده مقاله برتر در اولین کنفرانس رگولاتوری تکنولوژی بلاک چین و رمزینه ارزها می باشد. نکته: ویدئوی این وبینار تا 2 هفته آینده در پنل کاربری افرادی که در وبینار ثبت نام کرده اند قرار خواهد گرفت.
دوره وبینار بایدها و نبایدهای استخراج بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط مهندس حجت حاتمی شاه میر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 45,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار بایدها و نبایدهای استخراج بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ارز دیجیتال سراسر اینترنت را در صفحه ارز دیجیتال در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی