اطلاعات دوره
وبینار دیجیتال مارکتر شو!
مسیر آموزشی

وبینار دیجیتال مارکتر شو!

20,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 20,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:بهنام کشانی0
  • زمان:3 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

وبینار دیجیتال مارکتر شو! برای موفقیت در مسیر دیجیتال مارکتر شدن چه باید کرد؟    این روزها تب دوره‌های دیجیتال مارکتینگ خیلی داغه و اگه وبسایت ایوند رو باز کنید یا هشتگ دیجیتال مارکتینگ رو تو اینستاگرام دنبال کنید، با کلی دوره و کلاس و کارگاه جامع و غیر جامع مواجه میشید. اما موضوع اینه که گدروندن یک دوره دیجیتال مارکتینگ بخش کوچکی از مسیر دیجیتال مارکتر شدن هست، اگه میخواهید یک دیجیتال مارکتر موفق و حرفه‌ای بشید، باید کارهای دیگه‌ای هم انجام بدید.   از من و خیلی دوستان دیگه دیجیتال مارکترم زیاد این سوالات پرسیده میشه که: اصن دیجیتال مارکتر کی هست؟ چطور دیجیتال مارکتر بشیم؟ از کجا شروع کنیم؟ چی بخونیم؟ آیا با این رشته تحصیلی من میشه دیجیتال مارکتر شد؟ و خیلی سوال‌های دیگه. توی این وبینار میخوام در همین مورد صحبت کنم و مسیری که باید طی کنید تا یک دیجیتال مارکتر موفق بشید رو به شما نشون بدم.  
دوره وبینار دیجیتال مارکتر شو! دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط بهنام کشانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 20,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار دیجیتال مارکتر شو! را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی