اطلاعات دوره
وبینار مدل کسب و کار در ارزش رمزارزها
مسیر آموزشی

وبینار مدل کسب و کار در ارزش رمزارزها

30,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 30,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

سكه هاي رمزنگاري شده هريك شبكه اي از خدمت دهندگان و خدمت گيرندگان را به هم متصل ميكنند تا در يك اقتصاد تعاملي به توليد و داد و ستد ارزش در قالب خدمات مختلف آنلاين بپردازند. سناريوي روش تعامل اعضاي مختلف شبكه و نحوه ي جبران خدمت در آن شبكه با ساختار ذاتي سكه يا ژتون الكترونيكي آن شبكه مفهومي در هم تنيده دارند كه در معماري و پياده سازي اين شبكه ها پياده شده است. مطالعه انواع اين ساختارها و اشاره به برخي موارد شناخته شده آن و اثرات انواع ايم معماري و پياده سازي در بازار سكه هاي آنها موضوع اين وبينار است. مخاطبان وبینار مدیران و کارشناسان شرکت ها مهندسان صنایع، مدیریت، آی تی و ... فارغ التحصیلان و دانشجویان علاقمند همچنین برای ثبت نام در پکیج شش وبیناری هفته فینتکی به ارزش 200 هزار تومان به لینک زیر مراجعه کنید: پکیج شش وبیناری هفته فینتکی   شش وبینار هفته فینتک: وبینار همه چیز درباره فینتک وبینار مدل کسب و کار در ارزش ارز رمزها وبینار تحلیلی اقتصادی بر نحوه ارزش‌گذاری رمز ارزها وبینار تحلیلگری خبره مالی (CFA) وبینار مدیریت سرمایه‌گذاری هوشمند وبینار خلق ایده‌های استارتاپی فینتک
دوره وبینار مدل کسب و کار در ارزش رمزارزها دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط میر سهیل نیکزاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 30,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار مدل کسب و کار در ارزش رمزارزها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ارز دیجیتال سراسر اینترنت را در صفحه ارز دیجیتال در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی