اطلاعات دوره
وبینار کاربردی مدیریت چابک Agile
مسیر آموزشی

وبینار کاربردی مدیریت چابک Agile

150,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 150,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یک وبینار کاربردی اصول مدیریت چابک برگزار می شود. در این صفحه توضیحات مربوط به این وبینار آمده است.  آشنایی با مدرس وبینار: دکتر محمد احمدزاده دکترای مدیریت تکنولوژی از دانشگاه تهران اولین ایرانی دریافت کننده مدرک متخصص مدیریت چابک (ACP) از PMI آمریکا فوق لیسانس مهندسی صنایع-سیستم و بهره وری از دانشگاه صنعتی امیرکبیر بیش از ۲۰ سال سابقه کار در حوزه های نفت، گاز، پتروشیمی، برق، نرم‌افزار و IT مدیریت، مشاوره و همکاری در ۱۰۰ پروژه داخلی و خارجی با ارزشی بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان برگزاری بیش از ۳۰۰ دوره آموزشی، ۲۱ مقاله ملی و بین المللی، ۳۰ سخنرانی دارای مدارک بین المللی PMP, ACP, ITIL, COBIT, EPM, ISO 20000, 27001, 9001 و …    
دوره وبینار کاربردی مدیریت چابک Agile دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط دکتر محمد احمدزاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 150,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار کاربردی مدیریت چابک Agile را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی