اطلاعات دوره
آموزش افیلیت مارکتینگ و روش های کسب درآمد دلاری و ریالی از آن در ایران
مسیر آموزشی

آموزش افیلیت مارکتینگ و روش های کسب درآمد دلاری و ریالی از آن در ایران

2,900,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.7/5
وضعیت قیمت: 2,900,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بدون سرمایه در ۵۰ درصد سود سایت آمازون شریک شوید: همه شما حداقل یکبار نام سایت آمازون، غول فروشگاه های اینترنتی در دنیا را شنیده اید. ولی راه اندازی چنین کسب و کاری با این سرمایه و منابع انسانی شاید دور از ذهن ما باشد، ولی اجازه بدهید سایت دیگری به شما معرفی کنم: THEWIRECUTTER.COM این سایت فقط با ایده معرفی بهترین محصولات آمازون به درآمد 30میلیون دلار (با دلار امروز 480 میلیاردتومان)در سال ۲۰۱۶ رسید، مدیر این سایت ادعا داشت فقط روزانه  ۳ ساعت برای سایت زمان گذاشته است. بدون هیچ سرمایه، بدون دردسرهای مربوط به تامین یا ارسال کالا با ۵۰ درصد سود آمازون شریک شده است.     در این وبینار فقط حرف نمی زنیم چون گوش من و شما از روش های کسب درآمد میلیونی از اینترنت پر است. ما در این وبینار کاملا عملی آموزش می دهیم که در بخش سر فصل ها می توانید مواردی که یاد میگیرید را مشاهده کنید.   اگر امروز شروع نکنید بزودی صدها سایت می بینید که ازین روش درحال کسب درآمد هستند و شما در میان آنها نیستید. این وبینار و اطلاعات آن تلنگریست تا اگر هنوز به یک منبع درآمدی مطمئن نرسیده اید، با ایده های مطرح شده در وبینار شروع به کار کنید. ضمنا به شرکت کنندگان در این وبینار که در لحظه برگزاری حضور داشته باشند، یک دامنه رایگان هدیه داده می شود. همچنین شرکت کنندگان می توانند از کد تخفیف زیر برای خرید هاست از لیمو هاست که یکی از بهترین شرکت های هاستینگ ایران است اقدام کنند. کد تخفیف : dis24eseminar پشتیبانی وبینار ضمنا وبینار دارای پشتیبانی می باشد و تا یک ماه بعد از برگزاری در کنار شما هستیم و برای مشاوره یا پاسخگویی به سوالات شما تا زمانیکه استارت بزنید در کنارتان هستیم. با یک تیر چهار نشان را هدف بگیرید. به تمامی شرکت کنندگان در این وبینار یک کد تخفیف 100٪ برای شرکت در وبینار ۰ تا ۱۰۰ راه اندازی سایت و فروشگاه اینترنتی و آموزش سئو (شامل بالا آمدن سایت شما در لینک های اول تا سوم گوگل) با زبانی ساده داده می شود. کد تخفیف ۹۰٪ خرید هاست از لیمو هاست کد تخفیف ۱۰۰ درصد دامنه رایگان از limoo.host لطفا بعد از خرید وبینار با آی دی @esmaeelsharif در تلگرام ارتباط بگیرید تا کدهای تخفیف ۹۰٪ را برای شما ارسال کنیم. لینک این وبینار سایت چی بخرم ،  digisaz.com ، diffcoin.com  و wordpressp.com از سایت هایی می باشد که از روش افیلیت کسب درآمد دارد و اخیرا با مشاوره من راه اندازی شده است. در واقع شما با شرکت در این وبینار در چند موضوع استاد می شوید. نمونه نظرات کاربرانی که در این وبینار شرکت کردند: نمونه نظرات کاربرانی که در وبینارهای قبلی بنده شرکت داشتند: چنانچه قبل از خرید سوالی داشتید با آی دی @esmaeelsharif در تلگرام می توانید در ارتباط باشید.  
دوره آموزش افیلیت مارکتینگ و روش های کسب درآمد دلاری و ریالی از آن در ایران دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط اسماعیل شریف مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 2,900,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش افیلیت مارکتینگ و روش های کسب درآمد دلاری و ریالی از آن در ایران را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی