اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
کارگاه انلاین آشنایی مقدماتی با فتوشاپ
مسیر آموزشی

کارگاه انلاین آشنایی مقدماتی با فتوشاپ

50,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 50,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

کارگاه آنلاین اشنایی مقدماتی با فتوشاپ در سه جلسه و هر جلسه ۲ ساعت برگزار خواهد شد. در این کارگاه شما میتوانید با یادگیری ابزار فوتوشاپ و نکاتی درمورد طراحی های مرتبط با پوستر و...  طرح های مورد نظر را تهیه کنید. در این کارگاه بعد از اتمام هر جلسه تمریناتی به هنرجویان داده خواهد شد که در تقویت مهارت های یادگرفته در جلسات برگزار شده موثر می باشد. جلسه آخر کارگاه علاوه بر آموزش مطالب سرفصل به تمرین بیشتر و پاسخ به اشکالات هنرجو اختصاص داده شده است.
دوره کارگاه انلاین آشنایی مقدماتی با فتوشاپ دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط کیمیا رحیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 50,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره کارگاه انلاین آشنایی مقدماتی با فتوشاپ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی