اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار کسب نمره مناسب در آیلتس
مسیر آموزشی

وبینار کسب نمره مناسب در آیلتس

18,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 18,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

همیشه دغدغه افرادی که میخوان در یه مدت کوتاه به یه نمره خوب در آیلتس دست پیدا کنن اینه که از چه مسیری پیش برن و این موضوع به شدت براشون حیاتیه. علتش هم مشخصه، چون فردی که قصد مهاجرت یا ادامه تحصیل داره عمده موفقیتش در این مسیر به داشتن نمره آیلتس مناسبیه. من تلاش می کنم در این وبینار، علل عدم موفقیت افراد در این آزمونو تشریح کنم و راهکارهایی برای مطالعه و انتخاب مسیر مناسب برای آمادگی در آزمونو معرفی کنم  
دوره وبینار کسب نمره مناسب در آیلتس دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط مسعود قاراخانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 18,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار کسب نمره مناسب در آیلتس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی