اطلاعات دوره
آموزش اندروید تی وی - قسمت 1 : شروع دوره جذاب
مسیر آموزشی

آموزش اندروید تی وی - قسمت 1 : شروع دوره جذاب

259,200 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 259,200 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:توسینسو0
  • مدرس:میلاد فشی0
  • زمان:5 ساعت و 12 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اندروید تی وی، نسخه‌ای از سیستم‌عامل اندروید بوده که منحصرا برای اجرا روی تلویزیون‌ها طراحی شده و از اواسط سال ۲۰۱۴ میلادی هم جایگزین سرویس گوگل TV شده است. همانند نسخه موبایلی اندروید، سفارشی‌سازی Android TV هم امکان‌پذیر است و بسیاری از شرکت‌های شخص ثالث تولیدکننده TV Box از این سیستم‌عامل روی محصولات خود استفاده می‌کنند. حتی سیستم‌عامل Fire TV آمازون هم نسخه دستکاری‌شده Android TV است.
دوره آموزش اندروید تی وی - قسمت 1 : شروع دوره جذاب دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در توسینسو توسط میلاد فشی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 259,200 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اندروید تی وی - قسمت 1 : شروع دوره جذاب را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی