اطلاعات دوره
آموزش رایگان HTML
مسیر آموزشی

آموزش رایگان HTML

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره آموزش HTML این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که به دنبال راه‌اندازی یک سایت برای کسب‌وکار خود نباشد و این یعنی بازار کار متخصصین وب داغِ داغ است. اولین قدم برای ورود به دنیای وب یادگیری HTML است. زبان برنامه‌نویسی ساده و بسیار کاربردی که حتی بزرگ‌ترین متخصصان وب هنوز هم اطلاعات خود را درباره آن به‌روز می‌کنند. این زبان ساختار وب‌سایت را می‌سازد و آن را تبدیل به چیزی می‌کند که مخاطبان می‌بینند. پس می‌توان یادگیری آن را برای هرکسی که دوست دارد به یک برنامه‌نویس وب‌سایت تبدیل شود، ضروری دانست.   HTML چیست؟ HTML مخفف عبارت Hyper Text Makeup Language یا زبان نشانه‌گذاری فوق متن است که در آن بخش‌های مختلف وب‌سایت مشخص می‌شوند. این زبان چیزی است که مرورگرهای وب می‌فهمند و درنهایت همه زبان‌های سمت سرور یا هر زبان دیگری که ساختار وب‌سایت با استفاده از آن ساخته‌شده باید به HTML تبدیل شود تا کاربران بتوانند با وب‌سایت ارتباط برقرار کنند. در HTML بخش‌های مختلف وب‌سایت با استفاده از تگ‌ها از هم جدا می‌شوند و در هر تگ عناصر مختلف صفحه تعیین می‌شود تا درنهایت جداول، عکس‌ها و متونی که ما در هر سایت می‌بینیم، شکل بگیرد.   هدف از یادگیری دوره آموزش HTML چیست؟ دوره آموزش HTML دریچه اصلی برای ورود به دنیای برنامه‌نویسی وب‌سایت است. هدف اصلی از این دوره تسلط شما بر روی مفاهیم HTML و پیاده‌سازی بخش ظاهری یک وب‌سایت از ابتدا تا انتهاست. مثال‌های عملی و کاربردی که در طول دوره ارائه می‌شود، شما را با مشکلاتی که ممکن است در آینده به آن‌ها برخورد کنید آشنا کرده و پیش‌زمینه‌ای کامل و قوی برای یادگیری سایر زبان‌های برنامه‌نویسی وب‌سایت پیدا کنید.   دوره آموزش HTML مناسب چه کسانی است؟ دوره آموزش HTML برای کسانی طراحی شده است که قصد دارند در آینده به‌عنوان یک برنامه‌نویس وب‌سایت مشغول به کار شوند. افرادی که به ساخت ظاهر وب‌سایت علاقه دارند و دوست دارند بدانند که چگونه می‌توانند یک سایت را از صفر بسازند، می‌توانند در این دوره شرکت کنند. همچنین این دوره برای کسانی که قصد دارند در سایت‌های طراحی‌شده قبلی تغییراتی ایجاد کرده و ساختار آن را ویرایش کنند یا از نحوه طراحی سایت‌های مختلف سر دربیاورند نیز مفید خواهد بود.   بعد از فراگیری دوره آموزش HTML چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟ در پایان دوره آموزشی HTML بر روی مفاهیم مربوط به ساختار وب‌سایت و طراحی هریک از بخش‌ها مسلط خواهید شد. همچنین تگ‌های مختلف HTML را می‌شناسید و می‌توانید ظاهر یک وب‌سایت را از صفر طراحی کنید. همچنین در این دوره با خطاهای برنامه‌نویسی HTML، ساختارهای اشتباه و مواردی که ممکن است وب‌سایت شما را با مشکل مواجه کند، آشنا خواهید شد. در پایان دوره شما مباحث به‌روزترین نسخه HTML را می‌شناسید و بر روی وب معنایی نیز مسلط خواهید شد.   سرفصل‌های دوره دوره آموزش HTML در 20 قسمت آماده شده است که درمجموع زمان آن کمتر از 2 ساعت می‌شود؛ بنابراین شما می‌توانید در زمانی بسیار کوتاه مباحثی کاملاً کاربردی را یاد بگیرید و برای برداشتن قدم بعد آماده شوید. سرفصل‌های این دوره شامل آموزش انواع تگ‌ها و کدنویسی HTML می‌شود که در ادامه آن‌ها را بیان می‌کنیم. آشنایی با HTML و نسخه HTML 5 ساختار صفحات HTML تگ‌های مورداستفاده در بخش هدینگ تگ پاراگراف تگ فرمتینگ نحوه کامنت کردن کدها تک لینک و بوکمارک تگ img، picture و table لیست‌ها بلاک و اینلاین کانتاینرها تگ‌های توصیفی محتوا تگ ویدئو تگ iframe فرم‌ها نحوه مشاهده سورس و اینسپکت
دوره آموزش رایگان HTML دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 46 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمدحسین سیدآقایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان HTML را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سید محمد مهدی

برای شروع خیلی مناسبه

کاربر مکتب‌خونه

من دوره رو تموم کردم و میتونم بگم خوب بود مدرس عالی درس میدن فقط بدونید که قرار نیست با این دوره خیلی مطالب زیادی یاد بگیرید چون حجمش کمه

کاربر مکتب‌خونه

واقعا عالی.برای شروع فوق العاده

علیرضا

بسیار عالی.

کاربر مکتب‌خونه

عالی بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی