اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ساخت سایت چند فروشندگی در وردپرس با افزونه دکان
مسیر آموزشی

آموزش ساخت سایت چند فروشندگی در وردپرس با افزونه دکان

50,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 50,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش ساخت سایت چند فروشندگی در وردپرس قصد داریم نحوه ساخت فروشگاه اینترنتی با چند فروشنده را با استفاده از افزونه دکان در وردپرس آموزش دهیم. با استفاده از افزونه دکان می توانید یک فروشگاه اینترنتی با قابلیت سیستم چند فروشندگی ایجاد کنید بدین صورت که علاوه بر فروش محصولات خود، دیگران نیز می توانند محصولات خود را در فروشگاه شما بفروشند (مانند دیجی کالا) و به شما پورسانت دهند. Dokan به شما این امکان را می دهد که به راحتی یک سیستم چند فروشندگی کاربردی بر پایه ووکامرس در وب سایت خود اجرا کنید. در این دوره به طور کامل با قسمت های مختلف افزونه Dokan (پلاگین دکان) آشنا می شوید و می آموزید که فروشگاه ووکامرس خود را به یک فروشگاه مارکت پلیس یا چند فروشندگی تبدیل کنید، همچنین نحوه کانفیگ ماژول های آن را یادمیگیرید. سایت شما می تواند دارای بخش فروشندگان باشد که خودشان محصولات را در آن قرار می دهند و شما فقط تایید می‌ کنید و سپس از طریق سایت شما می فروشند و شما پورسانت خود را بر می دارید و باقی مبلغ را به حساب آن ها واریز می کنید.
دوره آموزش ساخت سایت چند فروشندگی در وردپرس با افزونه دکان دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 23 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمد رضا صفرنواده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 50,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت سایت چند فروشندگی در وردپرس با افزونه دکان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی