اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
تحلیل سوالات کنکور ارشد حسابداری مالی 1401
مسیر آموزشی

تحلیل سوالات کنکور ارشد حسابداری مالی 1401

70,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.8/5
وضعیت قیمت: 70,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در آموزش تحلیل سوالات کنکور ارشد حسابداری قصد داریم 30 سوال حسابداری مالی کنکور سال 1401 را به صورت تشریحی پاسخ دهیم. برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد حسابداری نیاز است مهارت تست زدن خودتان را افزایش دهید که یکی از بهترین روش ها برای این کار بررسی سوالات کنکور سال های قبل است. در این دوره آموزشی 30 سوال طراحی شده در آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 به طور کامل تحلیل و پاسخ های آن کامل و به صورت ساده تشریح می شود. روند کار در این دوره بدین صورت است که هر سوال را به صورت کامل بررسی و پاسخ تشریحی و توضیحات لازم آن را به صورت ساده ارائه می کنیم.در این دوره نحوه پاسخگویی به سوالات حسابداری مالی را یادمیگیرید. درس حسابداری مالی مهم ترین درس در کارشناسی ارشد حسابداری محسوب می شود که سوالات آن دارای ضریب 4 است بنابراین نیاز است آزمون حسابداری مالی را اهمیت بیشتری دهید. 
دوره تحلیل سوالات کنکور ارشد حسابداری مالی 1401 دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط نادر نوروزی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 70,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره تحلیل سوالات کنکور ارشد حسابداری مالی 1401 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی