اطلاعات دوره
کتاب آموزش برنامه نویسی برای همه
مسیر آموزشی

کتاب آموزش برنامه نویسی برای همه

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

کتاب آموزش برنامه نویسی برای همهتوی این کتاب قراره ما قدم به دنیای بزرگ برنامه نویسی بزاریم,توی دنیای امروز حتما لازم نیست برنامه نویس باشی تا نیاز به یادگیری برنامه نویسی داشته باشی, برنامه نویسی علمی هست که همه ی ما نیاز به دونستن اون داریم و در هر موقعیت شغلی و فردی ای شناخت اون به ما کمک میکنه.این کتاب سرآغاز ورود به دنیای برنامه نویسیه که بهترین هدیه‌ی ممکن برای تموم افرادی هست که میخوان با برنامه نویسی آشنا بشن.پس اگر خودتون یکی از برنامه نویس های آینده هستین, جای خوبی قرار دارید و خوندن این کتاب قراره خیلی بهتون کیف بدهو همینطور اگه کسی رو میشناسین که دوست داره برنامه نویسی رو یاد بگیره, با هدیه دادن این کتاب بهش میتونید بهش کلی کمک کنید برای اون عده افرادی که خودشون برنامه نویس هستن هم خوندن این کتاب خالی از لطف نیست. شما با خوندن مطالب این کتاب همه ی چیزایی که میدونین و باهاش سر و کار دارین رو در قالب یک فایل منظم به صورت لیست شده در اختیار دارین و خوندنش علاوه بر افزایش سطح دانش عمومیتون, یه دفترچه راهنمای همیشه همراهه:) سرفصل های دوره :1) داستان برنامه نویسی2) عضو جدید دنیای ما3) برنامه نویسی چیه؟4) تفاوت برنامه نویسی و کد نویسی5) چجوری باید برنامه نویسی کرد؟
دوره کتاب آموزش برنامه نویسی برای همه دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 20 دقیقه می‌باشد که در تاپ لرن توسط محمد معین باغ شیخی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره کتاب آموزش برنامه نویسی برای همه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی