اطلاعات دوره
آموزش برنامه نویسی با پایتون برای دانش آموزان
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی با پایتون برای دانش آموزان

45,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logoداده کافی وجود ندارد
وضعیت قیمت: 45,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:تاپ لرن4.5
  • مدرس:محمود خاوریان4.3
  • زمان:7 ساعت و 11 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش برنامه نویسی با پایتون برای دانش آموزاندر این دوره، شما به طور مقدماتی و از ابتدا با نحوه برنامه نویسی در پایتون آشنا می شوید. پایتون یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی کامپیوتر در دنیاست که ابتدا در دهه 1990 میلادی منتشر شد و امروزه برای ساخت میلیون ها برنامه و بازی و وب سایت مورد استفاده قرار می گیرد.سرفصل های دوره :1) درس اول: شروع به کار 2) درس دوم: قدم های اول3) درس سوم: برنامه نویسی گرافیکی4) درس چهارم: برنامه های کاربردی 
دوره آموزش برنامه نویسی با پایتون برای دانش آموزان دوره‌ای با امتیاز نهایی 0 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 11 دقیقه می‌باشد که در تاپ لرن توسط محمود خاوریان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 45,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی با پایتون برای دانش آموزان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

dhfooli.alireza

سلام لطفا فایل نمونه آموزش را در سایت قرار دهید

محمود خاوریان (مدرس)

سلام برای اینکه مخاطبین دوره بهتر مطالب آن را فرا بگیرند، این طور در نظر گرفته شده که کدهای دوره را خود آنها بنویسند و به نوعی تمرین کنند.

AMIR HONARI

ببخشید تا 9 ساعت دیگه یعنی بعد 9 ساعت میره دوره و دیگه نمیشه استفاده کرد

محمود خاوریان

ویدیوهای ابتدایی رایگان می باشند.

mohsen.h8320

سلام این دوره برای بچه های مثلا ۱۰_۱۲ ساله و شروع به دنیای برنامه نویسی و کامپیوتر مناسبه ؟

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی