اطلاعات دوره
آموزش Asynchronous در جاوا اسکریپت
مسیر آموزشی

آموزش Asynchronous در جاوا اسکریپت

125,550 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 125,550 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:علی شیخ4.4
  • زمان:4 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

کاربرد دوره آموزش Asynchronous در جاوا اسکریپت چیست؟ جاوا اسکریپت یک زبان برنامه‌نویسی تک‌رشته‌ای است که در یک زمان تنها یک اتفاق می‌تواند در آن رخ بدهد. این بدان معناست که موتور جاوا اسکریپت فقط می‌تواند یک جمله را در یک زمان در یک رشته واحد پردازش کند. مزیت زبان‌های تک‌رشته‌ای این است که نوشتن کد را ساده‌تر می‌کنند. به این پدیده ناهمگامی هم می‌گویند. در برنامه‌های ناهمگام اگر یک تابع برای اجرا به نتیجه تابع دیگری نیاز داشته باشد، باید ابتدا منتظر بماند که آن تابع کار خود را انجام دهد، سپس بعد از دریافت نتیجه کار خود را شروع کند. در این زمان برنامه برای کاربر کاملاً متوقف می‌شود. این ناهمگامی باعث هدر رفتن زمان و استفاده نامناسب از قدرت پردازش رایانه می‌شود؛ بنابراین روشی ایجاد شد که با کمک آن می‌توان کار را به هسته پردازش دیگری واگذار کرد و کارها را به صورت هم‌زمان پیش برد. این ایده برنامه نویسی ناهمگام را به وجود آورد. برنامه نویسی ناهمگام (Asynchronous) و همگام (synchronous) از مباحث فوق‌العاده مهم در آموزش برنامه نویسی جاوا اسکریپت هستند که در این دوره به آن می‌پردازیم؛ بنابراین اگر قصد فراگیری آموزش کامل جاوا اسکریپت را دارید، با مکتب‌خونه همراه باشید.   هدف از یادگیری دوره آموزش Asynchronous در جاوا اسکریپت چیست؟ از مهم‌ترین نکاتی که برای آموزش زبان جاوا اسکریپت باید مدنظر قرار دهید، تکنیک‌های ناهمگامی در برنامه‌نویسی مخصوصاً برنامه‌نویسی وب است. تصور کنید یک وب اپلیکیشن در مرورگر در حال اجرا شدن است. زمانی که کدهای سنگین بدون بازگرداندن کنترل به مرورگر اجرا می‌شوند، از دید کاربر ممکن است این‌گونه به نظر برسد که مرورگر مسدود شده‌است. در چنین حالتی مرورگر قادر به مدیریت ورودی کاربر و سایر وظایف نیست. این وضعیت تا وقتی‌که کنترل از پردازنده به مرورگر برنگردد، ادامه خواهد داشت. از همین رو هدف از یادگیری دوره آموزش javascript ناهمگام این است که شما بتوانید این قبیل مشکلات را با استفاده از تکنیک‌های مربوطه برطرف کنید.   دوره آموزش Asynchronous در جاوا اسکریپت مناسب چه کسانی است؟ کسانی که به آموزش زبان جاوا اسکریپت علاقه‌مند هستند. کسانی که دوست دارند طراحی سایت را به‌صورت حرفه‌ای‌تر یاد بگیرند. کسانی که به انجام پروژه با استفاده از زبان جاوا اسکریپت علاقه دارند.   بعد از فراگیری دوره آموزش Asynchronous در جاوا اسکریپت چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟ آشنایی کامل با مفاهیم همگامی و ناهمگامی در برنامه‌نویسی کار با Callback ،Promise و Async/Await آشنایی با APIها و REST API کار با AJAX و انواع متدهای GET و POST کار با استاندارد جدید Fetch API و انواع متدهای GET & POST & PUT & Delete ایجاد یک پروژه برای تعیین وضعیت آب‌وهوا بیشتر بدانید
دوره آموزش Asynchronous در جاوا اسکریپت دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط علی شیخ مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 125,550 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش Asynchronous در جاوا اسکریپت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Java سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Java در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمدحسین

خیلی ساده و روان و با کیفیت مبحث رو مطرح کردن, خداقوت استاد

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی