اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دوره هکرقانونمند با دیدگاهی متفاوت و تجربی | CEH V11
مسیر آموزشی

دوره هکرقانونمند با دیدگاهی متفاوت و تجربی | CEH V11

2,300,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 2,300,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:سبزلرن2.8
  • مدرس:اشکان مقدس5
  • زمان:43 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یکی از دوره هایی که در مسیر یادگیری هک و امنیت باید بهش مراجعه کنید. دوره CEH هست ! CEH مخفف Certificate Ethical Hacking هستش و در این دوره شما بر اساس یک سری استاندارد ها نه تنها با یک سری از مفاهیم پایه اشنا میشید. بلکه با یادگیری سناریو های مختلف بصورت تجربی. اون هم به زبان ساده. دیدگاه فوقعلاده ای رو از سبک تفکر و منش یک هکر در فرایند پیاده سازی حملات مختلف رو بدست میارید
دوره دوره هکرقانونمند با دیدگاهی متفاوت و تجربی | CEH V11 دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 43 ساعت می‌باشد که در سبزلرن توسط اشکان مقدس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 2,300,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره هکرقانونمند با دیدگاهی متفاوت و تجربی | CEH V11 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

saeef

سلام من قسمت رایگان دیدم خیلی خوب تدریس میکنی اقای اشکان ولی ای کاهش یکم قیمت پایین تر در نظر میگرفتی وضع مالی ما پایین شهر خوب نیست ولی در کل سطح بیان و تجربه خیلی خوبی داشتی و من از این دوره ای که چند پارت رایگان لذت بردم نیتورک اصلا نگو من که از نیتورک ترس داشتم خیلی راحت فهمیدم

Amir And Mehrzad

سلام استاد خسته نباشی تشکر از اموزش خوبتون استاد یه سوال داشتم خدمتتون میگم برای بحث Scanning ما نیاز به خرید کارت شبکه داریم؟

اشکان مقدس

سلام وقت بخیر خوشحالم که دوره رو دوست داشتید برای ماژول اسکن نیاز به کارت وایرلس ندارید اما برای قسمت وایرلس هکینگ شما نیاز دارید که کارت شبکه مناسب تهیه کنید که توی دوره کامل توضیح دادم

Abolfazl123

سلام ، وقت بخیر ، آیا هکر می تونه کاری کنه که یافته های بخش اکسپلولر گوگل مطابق سلیقه ی خودش باشه یا اونها رو تغییر بده؟

Ruhollah

سالام وقت بخیر ببخشی بنده میخواستم دوره رو خریداری کنم یه چندا سوال برام پیش اومده؟ این دوره مدرک داره مدرک از کجا بگیرم ؟ ابزار و برنامه مورد نیاز داردتوی دوره چه نوع سیستم عامل باشه ویندوز یالینوکس ؟ چند درصد نیاز به پیش نیز دوره داره اگه کسی با سیستم آشنایی دارد پیش نیاز این دوره چه آموزشی هست مسیر پیش نیاز؟

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی