اطلاعات دوره
آموزش Css رایگان مقدماتی تا پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش Css رایگان مقدماتی تا پیشرفته

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:سبزلرن0
  • مدرس:حمیدرضا عبادی0
  • زمان:12 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تا اینجای کار با HTML آشنا شدی و میتونی اسکلت یه سایتو پیاده کنی دمت گرم. یه قدم بزرگ برداشتی. حالا وقتشه که با یادگیری CSS به اسکلتی که ساختی پوست و گوشت بدی تا تبدیل به یه موجود زیبا بشه. Css این کارو برات انجام میده. توی دوره مقدماتی تا پیشرفته Css یاد میگیری چطوری به المانای خشک و بی جون HTML زیبایی ببخشی. اینجا ما از رنگی کردن متن و دکمه ها میگیم تا پیاده سازی یه لندینگ پیج خفن و دلنشین با css. کاملا رایگان! بهت تضمین میدم محتوای این دوره به حدی شیرینه که بعد از این دوره استایل اطرافیانتو به صورت کد css میبینی نکته: اگه HTML رو هنوز یاد نگرفتی برگرد کامل یادش بگیر چون لازمه css اینه که با html آشنا باشی.
دوره آموزش Css رایگان مقدماتی تا پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت می‌باشد که در سبزلرن توسط حمیدرضا عبادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش Css رایگان مقدماتی تا پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Mahdi.zbh

دوره هاتون عالیه خسته نباشید

091***20983

سلام وقت بخیر بسیار متشکرم که دوره های مفیدتون رو به رایگان در اختیار کاربران قرار میدین.

mhmdch1382

عالیههه

rezas0leimani

قالب جدید وب سایت زیباتر شده، تبریک میگم.

Ali Nabavi

سلام دورتون بسیار عالی بود ، فقط یادمه تواون قسمت هایی که درباره مدیا کوئری درس میدادید گفتید که یه رزولوشن هایه استانداردی وجود داره که اگه فقط برای اونا مدیا اسکرین بزاریم سایت رو تو هر رزولوشنی واز کنن درست در میاد ولی نگفتید چه رزولوشن هایی بود میشه بهم بگید ؟

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی