اطلاعات دوره
آشنایی با کاملترین دوره آموزش MTCSE | دوره MTCSE صفر تا صد
مسیر آموزشی

آشنایی با کاملترین دوره آموزش MTCSE | دوره MTCSE صفر تا صد

893,264 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.7/5
وضعیت قیمت: 893,264 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

جامعترین دوره آموزش MTCSE | میکروتیک ( مهندسی امنیت میکروتیک ) بصورت گام به گام بر اساس سرفصل های آزمون بین المللی در قالب 10 ساعت آموزش امنیت میکروتیک از شما یک کارشناس امنیت تجهیزات میکروتیک می سازد. دوره آموزش MTCSE میکروتیک شما را با مفاهیم و مهارت های اولیه تست نفوذ و راه اندازی مکانیزم های ضد هک و نفوذ و امنیت در میکروتیک آشنا می کند. دوره MTCSE دریچه ورود شما به دنیای هک و نفوذ یا Penetration Testing می تواند باشد. برای یادگیری دوره MTCSE یادگیری دوره MTCNA میکروتیک به عنوان پیشنیاز توصیه می شود.
دوره آشنایی با کاملترین دوره آموزش MTCSE | دوره MTCSE صفر تا صد دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 9 دقیقه می‌باشد که در توسینسو توسط دکتر پوریا تعبدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 893,264 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آشنایی با کاملترین دوره آموزش MTCSE | دوره MTCSE صفر تا صد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی