اطلاعات دوره
دوره آموزش شی گرایی در ++C یادگیری پروژه محور oop با علی وحدت منزه
مسیر آموزشی

دوره آموزش شی گرایی در ++C یادگیری پروژه محور oop با علی وحدت منزه

278,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.3/5
وضعیت قیمت: 278,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر2
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:علی وحدت منزه3.3
  • زمان:5 ساعت و 4 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این دوره همه چیز را در مورد OOPS در ++C به شما می آموزد که از مفاهیم پایه در مفاهیم شی گرا گرفته تا مفاهیم پیشرفته در OOPS، تمام موضوعات در OOP از مبانی تا پیشرفته ترین موضوعات را پوشش می دهد، هر درس با جزئیات با کد مثال توضیح داده شده است. این دوره برای کسانی مناسب است که با مقدمات زبان برنامه نویسی ++C آشنا هستند و میخواهند به صورت جدی تر بپردازند به یادگیری این زبان.
دوره دوره آموزش شی گرایی در ++C یادگیری پروژه محور oop با علی وحدت منزه دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 4 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط علی وحدت منزه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 278,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش شی گرایی در ++C یادگیری پروژه محور oop با علی وحدت منزه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

forghan

لطفا این دوره را نیز به دوره‌های تخفیف‌های نوروزی اضافه کنید.

soheylakazemi

سلام متاسفانه این دوره جزو دوره هایی هستش که به تازگی منتشر شده امکان تخفیف وجود نداره

Helen1234567

سلام خسته نباشید ببخشید چرا دوره رو انقدر دیر منتشر میکنید؟ آخرین باری که دیدم نوشته بود 4 روز دیگه تا انتشار دوره الان اومدم چک کنم ببینم منتشر شده میبینم نوشته 8 روز!

soheylakazemi

سلام بله حرف شما درسته اما به دلیل تغییراتی که در برنامه انتشار رخ داد مجبور به ویرایش تاریخ ها شدیم سعی خواهیم کرد زودتر از تاریخ انتشار منتشر کنیم .

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی