اطلاعات دوره
دوره آموزشی تست نفوذ و امنیت اینستاگرام
مسیر آموزشی

دوره آموزشی تست نفوذ و امنیت اینستاگرام

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:27 نظر4.2
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:محمد تقی زاده3.9
  • زمان:2 ساعت و 15 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اینستاگرام را با جدیت تمام می‌توان یکی از مهمترین و بزرگترین شبکه‌های اجتماعی دنیا دانست، این شبکه اجتماعی امروزه به قدری فراگیر شده است که کمتر کسی در تمام دنیا پیدا می‌شود که گوشی هوشمند داشته باشد و این شبکه اجتماعی را استفاده نکرده باشد. از همین رو کسب و کارهای زیادی در اینستاگرام فعالیت می‌کنند و درآمد بسیار زیادی نیز توسط اینستاگرام به دست می‌آید، پس امنیت اینستاگرام را […]
دوره دوره آموزشی تست نفوذ و امنیت اینستاگرام دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط محمد تقی زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزشی تست نفوذ و امنیت اینستاگرام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Black Phonix

سلام دوره ای برای اموزش صفر تا صد تست نفوذ دارین ؟

محمد تقی زاده مدرس دوره

خیر، دوره های من در زمینه های برنامه نویسی پایتون به‌صورت عمیق و فنی و هوش مصنوعی و ML هستند، این دوره هم به رایگان برای افزایش دانش عمومی اینترنت ضبط شده بود.

mammd.eb_1383

ببخشید با این دوره می شه پیج کسی رو هک کرد!؟؟

علیرضا احمدی

سلام و عرض ادب. خیر این امکان وجود نداره

irvany23594

تشکر میکنم از سایت عالیتون!!

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی