اطلاعات دوره
آموزش adobe audition جامع بهمراه پروژه تمرینی با گروه آموزشی آهنگساز
مسیر آموزشی

آموزش adobe audition جامع بهمراه پروژه تمرینی با گروه آموزشی آهنگساز

578,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.9/5
وضعیت قیمت: 578,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این نرم افزار میتوان صفر تا صد یک فایل صوتی با اعمال انواع افکت ها بهمراه ادیت های مورد نیاز را ایجاد نمود و از آن برای انواع کار های مختلف استفاده نمود.
دوره آموزش adobe audition جامع بهمراه پروژه تمرینی با گروه آموزشی آهنگساز دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 19 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط گروه آموزشی آهنگساز مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 578,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش adobe audition جامع بهمراه پروژه تمرینی با گروه آموزشی آهنگساز را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های هنر و طراحی سراسر اینترنت را در صفحه هنر و طراحی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

rezahomayoon

سلام با این برنامه میشه آهنگ ریمیکس کرد

Alireza0013

سلام این برنامه برای وکال صدا و رکورد پیشنهاد میشه؟

Ahangsaz Group مدرس دوره

سلام صد در صد

soroush.zeinab1999

با سلام و درود و خسته نباشید به مدرس دوره بسیار ساده ای هست و برای افرادی که هیچی از این برنامه نمیدونند خوبه اما به نطرم بار علمیش کمه و بیشتر مناسب آشنا شدن حداقلی افراد با برنامست.

Ahangsaz Group مدرس دوره

سلام وقت بخیر در این دوره که از مطالب و دموی آن مشخص است، قرار بر یادگیری مقدماتی تا پیشرفته خود نرم افزار میباشد که عموم کاربران مبتدی و متوسط بتوانند از آن استفاده کنند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی