اطلاعات دوره
دوره آموزش clean code یادگیری رایگان اصول کدنویسی تمیز
مسیر آموزشی

دوره آموزش clean code یادگیری رایگان اصول کدنویسی تمیز

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر2.6
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:اشکان طغیانی2.9
  • زمان:3 ساعت و 42 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

به عنوان یک توسعه دهنده، باید بتوانید کدی بنویسید که کار می کند . متأسفانه، بسیاری از توسعه دهندگان با این وجود کد بد می نویسند . حتی اگر کد کار می کند. چون «کد کار» با «کد پاک» یکی نیست! این دوره به شما یاد می دهد که چگونه کدهای تمیز بنویسید – کدهایی که خواندن و درک آن برای انسان ها آسان است، نه فقط رایانه ها! در این دوره، یاد خواهید گرفت که دقیقاً کد تمیز چیست و مهمتر از آن، چگونه می توانید کد تمیز بنویسید. زیرا اگر کد شما به روشی تمیز نوشته شده باشد، خواندن و درک آن راحت تر و در نتیجه نگهداری آسان تر است. از آنجا که این فقط کامپیوتر نیست که باید کد شما را بفهمد – همکاران شما و خود آینده شما نیز باید بتوانند آن را درک کنند! این دوره مجموعه ای از الگوهای رایج، بهترین شیوه ها، اصول و قوانین مربوط به نوشتن کد پاک است.
دوره دوره آموزش clean code یادگیری رایگان اصول کدنویسی تمیز دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 42 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط اشکان طغیانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش clean code یادگیری رایگان اصول کدنویسی تمیز را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

[email protected]

با سلام و احترام برای ضبط یک دوره آموزشی یکسری نکات هست که باید یک مدرس دوره آفلاین درنظر بگیره و البته این وظیفه سایت وسیستم مدیریتی هستش که با نظارت بر اونها، منجر به یک خروجی با کیفیت بشه ایرادات دیده شده تا دقیقه 20 قسمت اول ( ومنصرف شدن از ادامه دوره ) 1- مدرس خیلی ملچ مولوچ می کنه حین ضبط ویدئو 2- لهجه داشتن ( قابل چشم پوشی هست البته ) 3- داستان سرایی های بی ربط 4- دور شدن از موضوع و پرداختن به تبلیغ برای دوره های دیگه و اما پیشنهادات برای بهبود : 1- طرح درس کامل و مدون ( حتما روی کاغذ نوشته شود ) 2- تمرکز بر روی موضوع اصلی آموزش و نپرداختن به حواشی 3- حتما باید یک دوره پیش رکورد داشته باشد بعد اقدام به رکورد اصلی کنید تا میزان خطا به حداقل برسد 4- بازبینی ویدئو بعد از رکورد و اصلاح آنها 5- پرهیز از حاشیه و تبلیغات در وسط ویدئو ( بهترین تبلیغ برای شما کیفیت دوره شماست و خودش میتونه شما رو از فرش به عرش ببره ) 6- بهره گیری از اساتید حرفه ای و مسلط به موضوع در پایان از سایت خوب شما تشکر می کنم بخاطر قرار دادن دوره های رایگان

2r2rpic

اول ممنون ازینکه دوره رو بصورت رایگان دراختیار گذاشتید ولی بسیار زیاد پراکنده گویی داشت دوره شاید توی یکساعت میشد تمام این مطالب رو توضیح داد.

asem.naderi

واقعا 1200 و خورده ای دانشجو داره این دوره و هیج نظری ثبت نشده !!! یکم عجیبه !!! متاسفانه یه دوره کاملا بدرد نخور و بدون استفاده ست و فقط وقت دانشجوها رو هدر میده متاسفانه… یه سری مطالب به دردنخور و پراکنده و خسته کننده با توانایی بیان خیلی ضعیف واقعا وجود چنین دوره ای (البته اگه بشه اسم دوره روی آن گذاشت) درون یه سایت آموزشی جای سوال داره …. محتوای کاملا پراکنده و خسته کننده و دور از اصل موضوع دوه

asem.naderi

به دلیل محتوای بی ارزش دوره از دیدن ادامه دوره با کمال تاسف صرف نظر کردم

علیرضا احمدی

سلام و عرض ادب. خیلی ممنونم از نقد و بررسی شما و از اینکه کمک میکنید تا سایر کاربران انتخاب بهتری بکنن. اما در رابطه با کامنت نداشتن باید عرض کنم که دوره رایگان هست و هیچ دلیلی نداره فکر کنید ما کامنت ها رو تایید نمیکنیم یا حذفشون میکنیم. اگر کامنتی وجود نداره، یعنی کاربری کامنت ثبت نکرده. هر چند که من به شخصه معتقدم همیشه محتوا باید درست و کاربردی باشه، چه رایگان و چه غیر رایگان. اما کمی باید سطح توقعات ما از دوره رایگانی که مدرس هیچ پولی بابتش دریافت نمیکنه هم پایین تر باشه قاعدتا. باز هم تموم سعی خودمون رو میکنیم که دوره های با کیفیت تری رو به صورت رایگان منتشر کنیم. ممنون از شما

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی