اطلاعات دوره
آموزش پرستاشاپ برای ساخت فروشگاه اینترنتی بدون دانش برنامه نویسی
مسیر آموزشی

آموزش پرستاشاپ برای ساخت فروشگاه اینترنتی بدون دانش برنامه نویسی

69,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 69,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر3.5
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:محمد جباری4.2
  • زمان:7 ساعت و 28 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

معرفی امروزه خرید از فروشگاه های اینترنتی با توجه به مزایای فراوانی که دارد در بین مردم دنیا روز به روز بیشتر می شود. مزایایی مثل صرفه جویی در وقت، مقایسه ی بین کالای مختلف و… باعث شده است خیلی از افراد خرید اینترنتی را بر خرید حضوری ترجیح دهند. به همین دلیل خیلی از کسب و کارها به دنبال راه اندازی فروشگاه اینترنتی می باشند. برای راه اندازی یک […]
دوره آموزش پرستاشاپ برای ساخت فروشگاه اینترنتی بدون دانش برنامه نویسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 28 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط محمد جباری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 69,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پرستاشاپ برای ساخت فروشگاه اینترنتی بدون دانش برنامه نویسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

صابر شیرزاد

من تو اینترنت نگا کدم قالب یا افزونه برای پرستا خیلی سخته پیدا کردن در مقایسه با ورد پرس درسته؟

علیرضا احمدی

سلام و عرض ادب. تقریبا بله درسته چون وردپرس بزرگترین CMS موجود هست

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی