اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رایگان تشخیص تصویر با یادگیری عمیق
مسیر آموزشی

آموزش رایگان تشخیص تصویر با یادگیری عمیق

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :33 نظر4.2
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.2
  • مدرس:Adam Geitgey4.1
  • زمان:1 ساعت و 47 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یادگیری عمیق کمک شایانی به بهبود سیستم‌های تشخیص تصویر کرده است. امروزه از این سیستم‌ها برای همه‌چیز از جستجوی کتابخانه‌های تصویری گرفته تا تولید توضیحات متنی از عکس‌ها استفاده می‌شود. اما مگر یادگیری عمیق یا دیپ لرنینگ چیست که چنین امکانی را برای ما فراهم کرده است. یادگیری عمیق یکی از انواع یادگیری ماشین و هوش مصنوعی است که برای یادگیری موضوعات مختلف از کارکرد ذهن انسان تقلید می‌کند. یادگیری عمیق با سه اقدام می‌تواند کار خود را برای تشخیص تصویر انجام دهد. در بخش اول با ثبت تصویر و حاشیه‌نویسی آن به گردآوری داده‌های آموزش می‌پردازد. در قسمت دوم آموزش مدل انجام می‌شود و در انتها دستگاه می‌تواند تصاویر جدید را پیش‌بینی کند؛ بنابراین راه تشخیص تصویر از آموزش یادگیری عمیق می‌گذرد. در این دوره یاد می‌گیرید که چگونه یک شبکه عصبی عمیق ایجاد کنید که بتواند اشیا را در عکس‌ها تشخیص دهد. همچنین می‌آموزید که چگونه بدون نیاز به آموزش مجدد شبکه، شبکه عصبی عمیق را برای تشخیص اشیاء جدید تنظیم کنید. با گذراندن این دوره می‌توانید APIهای شناسایی تصویر مبتنی برابر را که گزینه دیگری برای ساخت سیستم‌هایتان هستند، کاوش کنید. علاوه بر این‌ها، مراحل مرتبط با شروع ساخت و گسترش سیستم تشخیص تصویر خود را فرا خواهید گرفت.   هدف از یادگیری دوره آموزش ریگان تشخیص تصویر با یادگیری عمیق چیست؟ دوره آموزش تشخیص تصویر با یادگیری عمیق اهداف زیر را دنبال می‌کند: طبقه‌بندی تصاویر طراحی سیستم‌های تشخیص تصویر ایجاد یک شبکه عصبی عمیق آموزش شبکه عصبی عمیق اصلاح شبکه‌های عصبی از پیش آموزش‌دیده استفاده از APIهای تشخیص تصویر استقرار یک شبکه عصبی عمیق   دوره آموزش رایگان تشخیص تصویر با یادگیری عمیق مناسب چه کسانی است؟ دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته برق و کامپیوتر کسانی که به ایجاد و آموزش شبکه‌های عصبی عمیق علاقه دارند. کسانی که برای شغل خود به سیستم‌های شناسایی چهره نیاز دارند. مدیرانی که کسب‌وکارشان نیاز به دوربین‌های نظارتی دارد.   بعد از فراگیری دوره رایگان آموزش تشخیص تصویر با یادگیری عمیق چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟ زبان برنامه‌نویسی پایتون یادگیری ماشین کتابخانه‌های دیجیتال  
دوره آموزش رایگان تشخیص تصویر با یادگیری عمیق دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 47 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Adam Geitgey مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان تشخیص تصویر با یادگیری عمیق را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

با این که خلاصه و مختصر بود ولی از دوره های غیر رایگان بیرون بهتر توضیح داده بود! به شکل قابل فهمی کدها رو با دلایل استفاده ازشون، توضیح داد. دوره ای که من بیرون گذروندم مدرس خودش یک خط کد ننوشت! البته دوستان درمورد زیرنویس نظر منفی نوشته بودن که من در مورد زیرنویس نظری ندارم چون به زیرنویس نگاه نکردم.

کاربر مکتب‌خونه

سپاس گزارم از اینکه زحمت کشیدین و وقت گذاشتین و این دوره رو فراهم کردین و اون رو ترجمه نیز کردید و رایگان در اختیار کاربرا گذاشتین. خدا خیرتون بده ان شاء الله.

کاربر مکتب‌خونه

محتوای دوره و آموزش ها بسیار عالی و کاربردی بودن ولی ترجمه واقعا غیر حرفه ای و غیر تخصصی بود. پیشنهاد میکنم اگه تا حدودی به زبان انگلیسی مسلط هستید بدون زیرنویس ویدیو ها رو نگاه کنید تا دچار ابهام و اشکال نشید.

هانیه

واقعا ترجمه ش بده حالا باز خوبه رایگان بود با این ترجمه واقعا زور داره بخوام هزینه کنم اسامی تکنیک ها مثل اسامی خاص میمونه نیاز به ترجمه نیست max pooling مکس پولینگه دیگه نیازی نیست بگی حداکثر اشتراک! و خیلی چیزای دیگه بدتر از این دوره خیلی خوبه و اگر زبان انگلیسی تون upper intermediate هست زیرنویس رو آف کنید چون بیشتر گیج میشید

ریحانه

دوره بسیار خوبی هست و با تسلط کامل و بیان گیرا مطالب را تدریس کردند. لطفا دوره های دیگر Adam Geitgey را انتشار بدید. متشکرم از مکتب خونه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی