اطلاعات دوره
دوره ی مستر تدوینگر آموزش پریمیر ویژه بازار کار با 20 پروژه عملی
مسیر آموزشی

دوره ی مستر تدوینگر آموزش پریمیر ویژه بازار کار با 20 پروژه عملی

2,450,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 2,450,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:12 نظر4.3
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:حمید سهرابی4.3
  • زمان:35 ساعت و 20 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اینجا قراره یک شغل بهت آموزش بدیم. قراره یک مهارت یاد بگیری. هدف این نیست که صرفا پریمیر رو نصب کنی و با چند ابزار ساده آشنا بشی. در دوره آموزش پریمیر، حداقل 20 پروژه واقعی رو پیاده سازی میکنیم. پروژه هایی که توسط خود مدرس فیلمبرداری شده و از صفر تا صد آموزش داده میشه. با گذروندن این دوره نه تنها متخصص میشی، بلکه حداقل 20 نمونه کار در پایان دوره خواهی داشت که با استفاده از همون نمونه کارها میتونی پروژه بگیری.
دوره دوره ی مستر تدوینگر آموزش پریمیر ویژه بازار کار با 20 پروژه عملی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 35 ساعت و 20 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط حمید سهرابی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 2,450,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره ی مستر تدوینگر آموزش پریمیر ویژه بازار کار با 20 پروژه عملی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

mohammad75

سلام بر استاد سهرابی عزیز. من قبلا یه دوره برند در زمینه تدوین رو دیده بودم. حالا اینجا اسمش رو نمیگم که تبلیغ تلقی نشه. واقعا از دوره شما بیشتر رضایت دارم. اینکه همه نکات رو میگین خیلی عالیه و نکته جذاب تر برای من، پروژه ها هستن. اصلا دموی دوره شما رو که دیدم متوجه شدم که چقدر کارتون خفنه. اما حالا با شرکت در دوره کاملا مطمئن شدم. منتظر ویدیو های بیشتر هستیم. ممنون

sohrabism مدرس دوره

سلام و درود، کمالِ تشکر از نظرت محمد جان خاکم. خوشحالم از این بابت. شما قول بده دوره رو با دقت، کامل ببینی و تمرین کنی من هم قول می‌دم مباحث و پروژه‌های کاملا اصولی، کامل و برای بازارکار و البته متفاوت برات در آپدیت‌ها قرار بدم.

ایمان دلیخون

استاد سهرابی من خیلی دلم مخواد شاگردشما باشم نمیشه پرداخت ثبت نامو شرایطشو قسطی کنین؟

علیرضا احمدی

با سلام و درود. به دلیل اینکه مدرس در رابطه با این قضیه مطلع نیستند، من جواب شما رو میدم. تا آخر ماه، شرایط پرداخت اقساطی از طریق سیستم اسنپ پی به دانشجویار افزوده میشه. موفق باشید.

behnam63

سلام استاد. استاد دمتون گرم. دمو رو که دیدم فهمیدم چقدر مشتی هستی. واقعا مشتی هستی و پرطرفدار. هم آموزش عالی بود و هم با چهرت حال میکنم. بیشتر جلو دوربین بیا هدف ما در نهایت اینه که 4 تا کلیپ تدوین کنیم و پروژه واقعی انجام بدیم. خیلی خوشحالم که پروژه های واقعی خودت رو بهمون آموزش میدی. این یعنی شما هیچی رو برای خودت نگه نمیداری و هر چی تجربه داری رو میزاری برای ما. واقعا از این سبک اساتید کم پیدا میشن.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی