اطلاعات دوره
آموزش شی گرایی در جاوا اسکریپت پروژه محور
مسیر آموزشی

آموزش شی گرایی در جاوا اسکریپت پروژه محور

112,050 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.3/5
وضعیت قیمت: 112,050 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:علی شیخ4.4
  • زمان:1 ساعت و 48 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

کاربرد دوره آموزش شی گرایی در جاوا اسکریپت پروژه محور چیست؟ برنامه‌نویسی شیءگرا یا OOP الگویی است که برای توسعه اپلیکیشن‌های مدرن استفاده می‌شود. OOP توسط زبان‌هایی مانند C#، جاوا و جاوا اسکریپت پشتیبانی می‌شود. از دیدگاه برنامه‌نویسی شیءگرا، یک اپلیکیشن مجموعه‌ای از اشیا است که با هم ارتباط برقرار می‌کنند. اشیا داده‌هایی را شامل می‌شوند و بر اساس آن داده‌ها منطق‌هایی را اجرا می‌کنند. در نتیجه درک کد OOP بسیار آسان است. اما نکته سخت در این مبحث می‌تواند تصمیم‌گیری در مورد چگونگی تقسیم یک اپلیکیشن به اشیاء کوچک‌تر باشد. ویژگی‌ها و مکانیسم‌های خاصی وجود دارد که باعث می‌شود یک زبان برنامه‌نویسی به برنامه‌نویسی شیءگرا تبدیل شود. شیء، کلاس‌ها، کپسوله‌سازی و وراثت از جمله آن‌هاست. در این دوره به آموزش برنامه‌ نویسی جاوا اسکریپت و شیءگرایی در آن می‌پردازیم. جاوا اسکریپت یک پروتوتایپ بر اساس زبان شیءگراست؛ این بدان معناست که این زبان کلاس ندارد بلکه رفتارها را با استفاده از تابع سازنده (constructor) تعریف می‌کند، سپس با استفاده از پروتوتایپ آن را مجدداً استفاده می‌کند.  یادگیری جاوا اسکریپت کار دشواری نیست. اما اگر اولین زبانی است که می‌خواهید یاد بگیرید، سازگار شدن با ذهنیت مورد نیاز برای برنامه‌نویسی فرایندی زمان‌بر خواهد بود. با این وجود، جاوا اسکریپت یکی از آسان‌ترین زبان‌های برنامه ‌نویسی است. شما می‌توانید برای شروع، آموزش جاوا اسکریپت را در مکتب‌خونه مشاهده کنید و خود را برای آموزش Javascript OOP آماده کنید. هدف از یادگیری دوره آموزش شی گرایی در جاوا اسکریپت پروژه محور چیست؟ جاوا اسکریپت یک زبان برنامه‌نویسی سطح بالا محسوب می‌شود. از این زبان می‌توانید برای ایجاد صفحات وب تعاملی و پویا استفاده کنید. همانطور که می‌دانید وظیفه ساخت طرح کلی سایت و ظاهر صفحات وب بر عهده HTML و CSS است. اما جاوا اسکریپت کنترل نحوه عملکرد صفحات وب را بر عهده دارد. هدف از دوره جاوا اسکریپت این است که شما را وارد دنیای حرفه‌ای طراحی سایت با جاوا اسکریپت کند. دوره آموزش شی گرایی در جاوا اسکریپت پروژه محور مناسب چه کسانی است؟ کسانی که با جاوا اسکریپت آشنایی مقدماتی دارند و قصد دارند مهارت‌های حرفه‌ای طراحی سایت را بیاموزند. کسانی که به طراحی سایت‌های تعاملی و پویا علاقه دارند. کسانی که به یادگیری زبان برنامه نویسی شیءگرا علاقه‌مندند. کسانی که می‌خواهند با کتابخانه‌ها و فریم‌ورک‌های مدرن جاوا اسکریپت کار کنند. بعد از فراگیری دوره آموزش شی گرایی در جاوا اسکریپت پروژه محور چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟ آشنایی با مفاهیم شی‌گرایی در جاوا اسکریپت، ES5 و ES6 طراحی سایت با استفاده از شیءگرایی در جاوا اسکریپت کار با کتابخانه‌ها و فریم‌ورک‌های مدرن جاوا اسکریپت ایجاد پست و Validation Alert در سایت بیشتر بدانید
دوره آموزش شی گرایی در جاوا اسکریپت پروژه محور دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 48 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط علی شیخ مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 112,050 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شی گرایی در جاوا اسکریپت پروژه محور را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Java سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Java در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی