اطلاعات دوره
فیلم آموزش آزمایشگاه علوم ششم دبستان
مسیر آموزشی

فیلم آموزش آزمایشگاه علوم ششم دبستان

220,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 220,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

فیلم آموزش آزمایشگاه علوم ششم دبستانفیلم آموزش آزمایشگاه علوم ششم دبستان – آزمایشگاه علوم مبحث پر اهمیتی است که یادگیری علوم را ساده تر می سازد.در مدارس به دلیل نبود امکانات و تجیزات این درس نادیده گرفته می شود . در این دوره آموزشی پروانه قزوینی به آزمایش های کتاب درسی علوم ششم دبستان می پردازد.دیدن این ویدیو های آموزشی حتی برای بزرگتر ها می تواند جذابیت داشته باشد.سرفصل‌های آموزش آزمایشگاه علوم ششم دبستان۱-تاثیر برخورد شهاب سنگ ها بر سطوح مختلف۲-کارخانه کاغذ سازی۳-مواد طبیعی و مصنوعی۴-تولید کاغذ از چوب درختان۵-شناسایی اسی و باز۶-چگالی۷-چگالی مواد۸-زلزله ها۹-سفر به اعماق زمین۱۰-آتشفشان ۱۱۱-آتشفشان ۲۱۲-نیروی مقاومت هوا۱۳-نیرو۱۴-آهنربای من۱۵-طراحی کنیم و بسازیم۱۶-سفر انرژی۱۷-خیلی بزرگ،خیلی کوچک۱۸-مشاهده مخمر۱۹-عمل فتوسنتز۲۰-جنگل برای کیست۲۱-سالم بمانیمهمچنین درصورتی که مایل هستید می‌توانید  فیلم آموزشی ریاضی ششم دبستان   را از لوح دانش تهیه کنید. این فیلم‌های آموزشی در سه نسخه اندروید، مک و ویندوز تهیه شده‌اند. شما می‌توانید متناسب با نسخه سیستم عامل خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.
دوره فیلم آموزش آزمایشگاه علوم ششم دبستان دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت می‌باشد که در لوح دانش توسط پروانه قزوینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 220,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش آزمایشگاه علوم ششم دبستان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی