اطلاعات دوره
آموزش JQuery
مسیر آموزشی

آموزش JQuery

112,050 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: 112,050 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:علی شیخ4.4
  • زمان:5 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

کاربرد دوره آموزش Jquery چیست؟ jQuery یکی کتابخانه سریع، کوچک، چند پلتفرمی و پرکاربرد جاوا اسکریپت است. این کتابخانه برای ساده‌سازی اسکریپت‌نویسی سمت کاربر HTML طراحی شده‌است. jQuery یکی از محبوب‌ترین کتابخانه‌های جاوا اسکریپت به‌حساب می‌آید. دلیل این محبوبیت را می‌توان از کاربردهای آن فهمید: قابلیت اجرا روی مرورگرهای مختلف مدیریت و کنترل آسان و قدرتمند رویدادها (Events) قابلیت تغییر در خصوصیات CSS کار با AJAX توسعه دادن پلاگین‌ها شرکت‌های بزرگ بسیاری در جهان وجود دارند که از jQuery برای توسعه وب‌سایت‌های خود استفاده می‌کنند. مایکروسافت، گوگل، IBM و نتفلیکس از جمله این شرکت‌ها هستند. این کتابخانه محبوب و قدرتمند جاوا اسکریپت کارهای زیر را به‌راحتی انجام می‌دهد: عملکرد برنامه را بهبود می‌بخشد. وب اپلیکیشن‌های سازگار با مرورگر را توسعه می‌دهد. عمدتاً از ویژگی‌های جدید مرورگرهای جدید استفاده می‌کند.  کار کاربران را برای نوشتن کدهای تابع مرتبط با UI در حداقل خطوط ممکن آسان می‌کند. دوره آموزش jquery به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را در زمینه طراحی سایت‌های تعاملی افزایش دهید؛ بنابراین اگر به افکت‌های ظاهری و ساخت صفحات عالی علاقه دارید، با دوره آموزش جی کوئری مکتب‌خونه همراه باشید. هدف از یادگیری دوره آموزش Jquery چیست؟ هدف اصلی از آموزش جی کوئری این است که شما بتوانید با روشی آسان از زبان جاوا اسکریپت در سایت خود استفاده کنید و تعامل و جذابیت آن را افزایش دهید. از این کتابخانه همچنین می‌توانید این زبان را برای اضافه کردن انیمیشن‌ها به سایت خود به کار ببرید. از طرفی شما می‌توانید بسیاری از کارهایی را که در جاوا اسکریپت به خطوط کد زیادی نیاز دارند، در jQuery با استفاده از یک خط کد انجام دهید؛ بنابراین این کتابخانه بسیاری از موارد پیچیده را برایتان آسان کرده و بسیار مفید واقع می‌شود. دوره آموزش جی کوئری مناسب چه کسانی است؟ کسانی که به HTML & CSS مسلط هستند و می‌خواهند ظاهر سایت خود را بهبود بخشند. کسانی که به ساخت سایت‌های زیبا، تعاملی و جذاب علاقه‌مندند. کسانی که قصد دارند سایت‌های خود را مدرن‌تر کنند و اجزای پیشرفته‌تری به آن بیفزایند. بعد از فراگیری دوره آموزش Jquery چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟ آشنایی کامل با jQuery و ابزارهای موردنیاز برای کار با آن انتخاب یک المنت با کمک جی کوئری، حذف و ایجاد تغییرات روی آن مدیریت و کنترل رویدادها اضافه کردن انیمیشن به سایت ارسال و دریافت اطلاعات به سرور اضافه کردن Scroll Top و Sticky Navigation به سایت ساخت ساعت دیجیتال ساخت Image Slider   بیشتر بدانید
دوره آموزش JQuery دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط علی شیخ مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 112,050 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش JQuery را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی