اطلاعات دوره
آموزش علوم تیزهوشان نهم به دهم
مسیر آموزشی

آموزش علوم تیزهوشان نهم به دهم

450,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 450,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش0
  • مدرس:پروانه قزوینی0
  • زمان:11 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش علوم تیزهوشان نهم به دهم آموزش علوم تیزهوشان نهم به دهم، برای قبولی در مدارس برتر اهمیت زیادی دارد. پایه نهم آخرین سالی است که شما شانس شرکت در آزمون مدارس تیزهوشان را دارید تا برای مقطع دهم در این مدارس مشغول به تحصیل شوید. در مدارس تیزهوشان، معلم‌ها زمان بیشتری را به آموزش اختصاص می‌دهند و همین موضوع باعث می‌شود که دانش‌آموز، سطح علمی بالاتری پیدا کند. بسیاری از دانش‌آموزان تلاش می‌کنند با آموزش و یادگیری حرفه‌ای، بتوانند در این مدارس مشغول به تحصیل شوند، زیرا سطح علمی آن‌ها نسبت به مدارس عادی بالاتر بوده و شانس قبولی در کنکور افزایش می‌یابد. آنچه در این دوره خواهید آموخت: ۱-نظریه زمین ساخت ورقه ای-حرکت ورقه ها ۲-حل نمونه سوالات ۳-فسیل ها و تاریخچه زمین ۴-مواد و نقش آنها در زندگی و حل سوالات ۵-حل نمونه سوالات ۶-حل نمونه سوالات ۷-گوناگونی جانداران ۸-حل نمونه سوالات ۹-حل نمونه سوالات ۱۰-حل نمونه سوالات ۱۱-حل نمونه سوالات ۱۲-جانوران بی مهره ۱۳-حل نمونه سوالات ۱۴-با هم زیستن و حل نمونه سوالات ۱۵-نگاهی به فضا ۱۶-حل نمونه سوالات ۱۷-حرکت چیست و حل نمونه سوالات ۱۸- حل نمونه سوالات ۱۹- مبحث نیرو و حل نمونه سوالات ۲۰-حل نمونه سوالات ۲۱-مبحث فشار و حل نمونه سوالات ۲۲-حل نمونه سوالات ۲۳-مبحث ماشین ها و حل نمونه سوالات ۲۴-حل نمونه سوالات ۲۵-حل نمونه سوالات ۲۶-حل نمونه سوالات آزمون سالهای قبل ۲۷-حل نمونه سوالات آزمون سالهای قبل ۲۸-حل نمونه سوالات آزمون سالهای قبل ویژگی‌های آموزش علوم تیزهوشان نهم به دهم شما با مشاهده فیلم های آموزشی علوم تیزهوشان نهم به دهم در ۲۸ جلسه با مفاهیم اصلی زیست، شیمی و فیزیک آشنا می‌شوید و اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌تواند احتمال قبولی شما را در مدارس تیزهوشان تضمین کند. این ویدئوها به‌قدری حرفه‌ای و ماهرانه ضبط وتدوین شده‌اند که شما را از درس خسته نکرده و برعکس، مجذوب آن‌ها خواهید شد. موسسه لوح دانش جهت سهولت استفاده کاربران خود این محصول را در سه نسخه ویندوز و اندروید و مک عرضه کرده است همچین توصیه می شود از مجموعه آموزش ریاضی نهم تیزهوشان که توسط این موسسه عرضه شده استفاده کنید .
دوره آموزش علوم تیزهوشان نهم به دهم دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط پروانه قزوینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 450,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش علوم تیزهوشان نهم به دهم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی