اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش دین و زندگی 2 پایه یازدهم
مسیر آموزشی

آموزش دین و زندگی 2 پایه یازدهم

250,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 250,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش2.5
  • مدرس:ایوب گچلو0
  • زمان:06 ساعت و 40 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دین و زندگی سال یازدهم یکی از دروس عمومی دوره متوسطه است که جزء دروس مشترک رشته‌های ریاضی، تجربی، انسانی، فنی و حرفه‌ای و کاردانش محسوب می‌شود. این درس نکات کلیدی و مباحث زیادی را در بر گرفته و علاوه بر امتحانات پایان سال، برای آزمون کنکور هم اهمیت بسیار زیادی دارد. بنابراین شما دانش آموزان باید این درس را به طور کامل یاد بگیرید و بر همه مباحث آن مسلط شوید. به این ترتیب علاوه بر سال یازدهم تحصیلی، برای آزمون‌های کنکور هم آمادگی بیشتری خواهید داشت. برای یادگیری هرچه بهتر این درس می‌توانید از ابزارهای کمکی از جمله فیلم آموزشی دین و زندگی یازدهم استفاده کنید. ویدئوی آموزشی دین و زندگی یازدهم با تدریس استاد گچلو توسط تیم آموزشی لوح گسترش آماده شده است که می‌تواند در یادگیری نکات کلیدی و مفاهیم دین و زندگی به شما کمک کند. این ویدیوی آموزشی همه نکات، مباحث مهم و قابل بحث، تفسیر آیات و… را پوشش داده است. بنابراین برای درک عمیق دین و زندگی به شما کمک شایانی خواهد کرد. با مشاهده دقیق مطالب این فیلم آموزشی می‌توانید به مطالب کتاب دین و زندگی یازدهم مسلط شوید. به این ترتیب نه تنها در سوالات تشریحی، بلکه در سوالات تستی هم توانایی کافی خواهید داشت. برای درک بهتر مفاهیم فارسی، فیلم آموزش فارسی ۲ پایه یازدهم را از لوح گسترش تهیه کنید. سر فصل‌های فیلم آموزشی دین و زندگی یازدهم فصل ۱) تفکر و اندیشه – درس اول: هدایت الهی – درس دوم: تداوم هدایت – درس سوم: آخرین پیامبر – درس چهارم: معجزە جاویدان – درس پنجم: مسئولیت‌های پیامبر – درس ششم: پیشوای اسوه – درس هفتم: امامت، تداومرسالت – درس هشتم: جان و جانشین پیامبر – درس نهم: وضعیت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی مسلمانان، پس ازرحلت رسول خدا – درس دهم: احیای ارزشهای راستین – درس یازدهم: جهاد درراستای والیت ظاهری – درس دوازدهم: عصرغیبت امامزمان – درس سیزدهم: درانتظار ظهور – درس چهاردهم: مرجعیت و والیت فقیه – درس پانزدهم: رهبری و مردم فصل ۲) درمسیر – درس شانزدهم: عزت نفس – درس هفدهم: زمینه‌های پیوند – درس هجدهم: پیوند مقدس این ویدئو در سه نسخه ویندوز، اندروید و مک آماده شده است. بنابراین شما دانش آموزان و دبیران محترم برای استفاده از آن محدودیتی نداشته و می‌توانید متناسب با نوع دستگاه خود، نسخه مناسب را برای دانلود را انتخاب کنید.
دوره آموزش دین و زندگی 2 پایه یازدهم دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 06 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط ایوب گچلو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 250,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش دین و زندگی 2 پایه یازدهم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی