اطلاعات دوره
آموزش نرم‌ افزار ورد (Microsoft Word 2016)
مسیر آموزشی

آموزش نرم‌ افزار ورد (Microsoft Word 2016)

250,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.4/5
وضعیت قیمت: 250,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش0
  • مدرس:سعید جمشیدی4.5
  • زمان:07 ساعت و 29 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نرم‌افزار ورد یکی از زیر مجموعه‌های برنامه‌های Office ماکروسافت است که آموزش و یادگیری آن برای همه افرادی که از سیستم کامپیوتری سر در می‌آورند، ضرورت دارد. دانش‌آموزان، دانشجویان، کارمندان، شاغلان و… همه و همه گاهی به استفاده از برنامه ورد نیاز پیدا خواهند کرد. این برنامه پیچیدگی خاصی ندارد و با چند ساعت وقت به راحتی می‌توان از زیر و بم آن سر در آورد. فیلم آموزشی ورد برای یادگیری سریع و راحت این نرم‌افزار اداری توسط استاد جمشیدی طراحی شده و کاربران می‌توانند با مشاهده دقیق آن همه مباحث مربوط به آموزش ورد را به خوبی فرا بگیرند. آموزش Word همه مطالب مربوط به این دوره را به خوبی پوشش داده است. در نتیجه کاربران می‌توانند با تسلط روی توضیحات این فیلم آموزشی، بر همه مباحث ورد مسلط شوند. از مهم‌ترین نکاتی که در این دوره آموزشی به آن اشاره شده می‌توان آموزش استفاده از انواع کاراکتـرهای خاص درمتن و نحـوه درج فرمـول‌های ریاضی پیچیـده، آموزش تبدیل فایل pdf به Word و تنظیمات پرینتر، آموزش ستـون‌بندی متن، ایجـاد فصـل و Section و آموزش کار با نمودارهای سازمانی و نمـودارهای اکسـل را نام برد. سر فصل‌های فیلم آموزشی ورد Microsoft Word 2016 – معرفـی نرم‌افزار Word تاریخچه – آموزش ایجاد یک فایل جدید، استفـاده از الگوهای آماده Line وجستجوی آن‌ها – آموزش کار با محیط نرم‌افزار، استفاده از بخش Tell me و ابزارها – درج متن چک‌نویس، کار با بخش فونت و نحوه استفاده از متن – آموزش استفاده از بخش پیشرفته فونت و جلوه‌های متنی – کار با بخش پاراگراف، ترازبندی متن و فاصله بین خطوط – آموزش لیست‌بندی در Word  به شکل‌های مختلف – آموزش ساخت انواع الگوهای متنی با بخش Style – کار با گروه Editing و استفاده از ابزار جستجو، جایگزینی و انتخاب – آموزش اضافه کردن جـدول به روش‌های مختلف و تعیین تعداد جدول و ستون – آموزش ویرایش گرافیک ظاهری جدول در بخش Design – ویرایش جدول، استفاده از بخش‌های مختلف، ادغام، تقسیم وتغییر سایز سلول‌ها – آموزش درج تصویر و ویرایش آن در بخش Format – آموزش اضافه کردن انواع اشکال آماده و ویرایش آن‌ها – آموزش کار با نمودارهای سازمانی و نمودارهای اکسل – آمـوزش استفاده از فروشگاه آنـلاین مـاکروسافت، ساخت و اضافه کردن ویدئو – آموزش ایجاد لینک و کار با بخش Crossreference – آموزش کار با ابزارهای header footer و شماره صفحه – آموزش ترازبندی متن‌ها با قابلیت tabs – درج انواع کادرهای درج متن، فایل‌های خارجی، تاریخ و ساعت – آموزش استفاده از انواع کاراکترهای خاص در متن و درج فرمول‌های ریاضی پیچیده – آموزش مدیریت زمینه صفحات و همچنین ایجاد قاب صفحه و پارگراف – آموزش ستون‌بندی متن، ایجاد فصل و Section – آموزش نحوه کار با بخش Table of Content و ایجاد فرصت اتوماتیک – ایجاد پانویس و بخش توضیحات پایانی کتاب – آموزش مرجع نویسی، کار با منابع و بخش ماخذ Citiation – ایجاد فهرستی از کلمات و عبارات کلیدی پروژه – ایجاد انواع برچسب و پاکت نامه و ارسال نامه به صورت ایمیل – استفاده از سربرگ review  و مترجم غلط‌یاب – آموزش کار با بخش view  ودسترسی به تنظیمات نمایشی در پروژه – آموزش تبدیل فایل pdf به word و تنظیمات پرینتر این محتوای آموزشی در سه نسخه اندروید، مک و ویندوز طراحی شده است. شما می‌توانید متناسب با سیستم عامل خود هریک از سه مدل را دانلود کنید. همچنین می‌توانید در صورت نیاز  فیلم آموزش پاورپوینت را از لوح گسترش تهیه کنید.
دوره آموزش نرم‌ افزار ورد (Microsoft Word 2016) دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 07 ساعت و 29 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط سعید جمشیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 250,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم‌ افزار ورد (Microsoft Word 2016) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی