اطلاعات دوره
آموزش لایت روم Lightroom
مسیر آموزشی

آموزش لایت روم Lightroom

250,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.4/5
وضعیت قیمت: 250,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش0
  • مدرس:سعید جمشیدی4.5
  • زمان:05 ساعت و 07 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش لایت روم Lightroom نرم‌افزار Lightroom برنامه‌ای است که در نگاه اول مشابه فتوشاپ به نظر خواهد آمد. این برنامه برای ویرایش تصاویر مختلف مناسب است. بسیاری از طراحان و گرافیست‌های حرفه‌ای کنار فتوشاپ از این برنامه هم برای ویرایش تصاویر خود استفاده خواهند می‌کنند. اگر شما نیز در حوزه طراحی فعالیت می‌کنید، می‌توانید از این برنامه بهره ببرید. موسسه لوح گسترش فیلم آموزش لایت روم Lightroom را برای طراحان و افراد فعال در این حوزه با تدریس استاد جمشیدی تدوین کرده است.ادامه متن…   لایت روم برای ویرایش عکس های دیجیتالی استفاده می‌شود و قابلیت‌های بسیاری دارد. نرم افزار Photoshop Lightroom هماهنگی بسیار خوبی با عکس های اسکن شده و دوربین های دیجیتال دارد و می‌توانید هر گونه تغییری را در آن ها اعمال کنید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می‌توان به کیفیت بالای خروجی تصاویر اشاره کرد. همچنین افکت‌های آماده بسیاری برای استفاده کاربران در نرم افزار قرار داده شده است. همچنین می‌توانید فیلم آموزش افتر افکت را از لوح گسترش تهیه کنید. سر فصل‌های دوره آموزش لایت روم Lightroom بخش اول – معرفی تاریخچه و مواردی که در این پکیج آموزشی فرا خواهید گرفت. – شروع کار با نرم افزار و معرفی بخش‌های مختلف آن – آموزش کار با بخش‌های دسته‌بندی تصاویر و مدیریت collection ها – آموزش مفاهیم مهم عکاسی نظیر focal lenghtg ISO – آموزش دو مفهوم مهم در عکاسی و دوربین Aperture و Shurespeed – ویرایش اولیه تصاویر در زیر مجموعه Quick develop – آموزش بخش‌های Keyword و Metadata در زیر مجموعه Library8 – آموزش اضافه کردن الگوهای آماده ویرایشی در لایت روم (preset) – آموزش اضافه کردن الگوهای آماده ویرایش تصویر – آموزش برش تصویر، روتوش و ترمیم بخش‌های مختلف آن – آموزش کار با فیلتر ویرایش تصویر Graduated – آموزش کار با فیلتر بهینه‌سازی تصویر Radio Filter بخش دوم – مدیریت رنگ‌ها و نورهای تصویر به کمک منحنی Curve Tone – کار با رنگ‌های تصویر و ایجاد‌جلوه های سیاه و سفید – ایجاد تصاویر قدیمی با رنگ‌های خاص در دو بخش B&W و Splite – مدیریت جزئیات تصویر و تیز کردن آن با Detail – تصحیح لنز دوربین روی تصویر و تغییر حالت عکس – آموزش کار با بخش افکت‌ها و کالبیره کردن تصاویر – تمرین عملی سیاه و سفید کردن حرفه‌ای تصویر با رنگ‌های خاص – تمرین عملی کار با نور و رنگ تصاویر – آموزش ایجاد تصاویر HDR و بهینه‌سازی آن‌ها – آموزش ساخت تصاویر Panorama و ترکیب تصاویر – آموزش اضافه کردن GPS روی تصاویر (MAP) – آموزش کار با بخش Book و ایجاد انواع کاتالوگ از تصاویر بخش سوم – آموزش کار با بخش Book و طراحی جلد و شماره گذاری صفحات – تمرین عملی و طراحی در بخش Book – آموزش ایجاد اسلایدشو بخش اول چیدمان تصاویر Layout – ایجاد اسلایدشو و مدیریت متن و نوع حرکت تصاویر – ایجاد اسلاید شو اضافه کردن عنوان، زمینه و موزیک – تمرین عملی و ساخت اسلایدشو همراه با موزیک و تنظیمات کامل آن – آموزش بخش Print و تنظیمات مربوط به چاپ – آموزش خروجی گرفتن گالری عکس در بخش Web – آموزش انتقال عکس به فتوشاپ و کار با بخش Camera RAW – آموزش کار با بخش Camera RAW در فتوشاپ و مدیریت تصاویر – آموزش ابزارهای روتوش در فتوشاپ – بخش پایانی و معرفی منوها در لایت روم فیلم آموزش لایت روم Lightroom در سه نسخه اندروید، ویندوز و مک طراحی شده است. در نتیجه برای مشاهده آن روی سیستم عامل دلخواه خود با محدودیت مواجه نمی‌شوید.
دوره آموزش لایت روم Lightroom دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 05 ساعت و 07 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط سعید جمشیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 250,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش لایت روم Lightroom را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی