اطلاعات دوره
دوره آموزش مقدماتی برنامه نویسی سی شارپ #C
مسیر آموزشی

دوره آموزش مقدماتی برنامه نویسی سی شارپ #C

229,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: 229,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

زبان #C یکی از پرکاربردترین زبان‌های برنامه‌نویسی است که برای توسعه نرم‌افزارهای تجاری استفاده می‌شود. سی شارپ یک زبان برنامه‌نویسی شی‌گرا، قابل‌حمل و قدرتمند است که توسط مایکروسافت توسعه داده شده است. این زبان به خوبی با فریم‌ورک .NET ادغام شده و امکانات گسترده‌ای برای توسعه نرم‌افزارهای ویندوز، وب را فراهم می‌کند. در دوره آموزش مقدماتی برنامه نویسی سی شارپ #C شما با نحوه کدنویسی و برنامه نویسی با این زبان محبوب آشنا خواهید شد.
دوره دوره آموزش مقدماتی برنامه نویسی سی شارپ #C دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 25 دقیقه می‌باشد که در پی استور توسط مهندس صابر دهقانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 229,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش مقدماتی برنامه نویسی سی شارپ #C را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی C# سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی C# در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مدیریت و پشتیبانی

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی