اطلاعات دوره
آموزش ساخت یک پروژه با Angular و ASP.NET Core API از صفر تا صد
مسیر آموزشی

آموزش ساخت یک پروژه با Angular و ASP.NET Core API از صفر تا صد

105,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logoداده کافی وجود ندارد
وضعیت قیمت: 105,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:تاپ لرن4.5
  • مدرس:علی رضایی0
  • زمان:32 ساعت و 12 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش ساخت یک پروژه با Angular و ASP.NET Core API از صفر تا صددر این دوره ما با استفاده از Asp.net Core Web Api و Angular و Bootstrap و TypeScript یک سایت رو به طور حرفه ای از صفر تا صد پیاده سازی میکنیم تا اون دسته از دوستانی که Api و انگولار رو یاد گرفتن با استفاده از این دوره به تسلط کافی در مطالب برسند.در این دوره شما علاوه بر کار روی پروژه در مورد بعضی از موارد آموزش هم میبینید تا این دوره بتونه برای شما مفید باشه. سرفصل های دوره:1) پیاده سازی پروژه2) توضیح در مورد معماری تمیز و استفاده از آن3) پیاده سازی Authentication و احراز هویت4) توضیح و پیاده سازی Routing در انگولار5) پیاده سازی لیست کاربران، لایک کردن کاربران، ویرایش پروفایل و ...6) پیاده سازی عملیات Filtering و Pagination و Sorting حرفه ای7) استفاده از Reactive Form ها در انگولار8) استایل نویسی و کار روی ظاهر پروژه9) اضافه کردن چت انلاین و استفاده از Signal R (به زودی)10) پابلیش و نحوه آنلاین کردن پروژه (به زودی) 
دوره آموزش ساخت یک پروژه با Angular و ASP.NET Core API از صفر تا صد دوره‌ای با امتیاز نهایی 0 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 32 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در تاپ لرن توسط علی رضایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 105,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت یک پروژه با Angular و ASP.NET Core API از صفر تا صد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

ecma 262

تاریخ آخرین بروزرسانی : 1402/09/28 که برای قرار گیری قسمت آخر ( 81 ) هست فردا تموم میشه و بیصبرانه منتظر فاز بعدی پروژه و طبق گفته های خودتون توسعه سیستم چت مثل پیام رسان ها با SignalR هستیم این نظر بصورت خصوصی برای مدرس ارسال نشده!!! باتشکر فراوان ;)

محمدرضا رضائی

سلام استاد تشکر بابت دوره ی خوبتون راه ارتباطی مستقیم با خودتون هم کاش میگفتین

علی رضایی (مدرس)

سلام دوست عزیزم وقت بخیر امیدوارم حالت خوب باشه، خوشحالم که دوره باب میلت بوده و مفید بوده برات عزیزم ایمیل من تقدیم به شما [email protected]

صالح سعادت

سلام استاد ممنون از دوره عالیتون آپدیت ها خیلی خوب و سریعه مباحث رو خیلی خوب اموزش میدید خسته نباشید. یه در خواستی داشتم آیا امکانش هست خروجی گرفتن نهایی و پابلیش روی سرور رو هم یاد بدید. میشه اخرش دو پروژه رو روی سرور قرار بدید ممنون

علی رضایی (مدرس)

سلام دوست عزیزم وقت بخیر خداروشکر دوست عزیزم که از آموزش راضی هستید و باعث خوشحالی من هست بله عزیزم روی سرور قرار خواهد گرفت و انلاین میشه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی