اطلاعات دوره
آموزش ساخت وبسایت آموزشی (فروشگاهی) با PHP
مسیر آموزشی

آموزش ساخت وبسایت آموزشی (فروشگاهی) با PHP

90,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logoداده کافی وجود ندارد
وضعیت قیمت: 90,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

آموزش ساخت وبسایت آموزشی (فروشگاهی) با PHPزبان برنامه نویسی php یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی تحت وب میان علاقمندان به این حوزه بوده بطوری که سیستم های مدیریت محتوای محبوبی همچون وردپرس, جوملا, دورپال و... با استفاده از آن طراحی و ایجاد شده است.اما همیشه اتکا به امکانات این نوع سیستم ها منطقی نبوده و در بعضی مواقع نیاز به طراحی یک سیستم بصورت اختصاصی احساس می شود در اینگونه موارد تسط به زبان برنامه نویسی php و توانایی تجزیه و تحلیل مسئله از اهمیت بالایی برخودار است زیرا درک صحیح از نحوه پیاده سازی یک وب اپلیکشن با قابلیت های بالا ,انعطاف پذیر , و قابل توسعه تقریبا نیمی از پروسه طراحی و پیاده سازی آن است.موارد مهم این دوره:۱: بخش مدیریت دوره های آموزشی۲: بخش مدرسین۳: افزودن کد تخفیف۴: بخش آمار فروش و بازدید دوره ها۵: مدیریت مقالات۶: مدیریت دسته بندی ها۷: ابزارک سئو۸: ابزارک حرفه ای تبلیغات۹: قابلیت قرار دادن ویدئو دمو دوره آموزشی۱۰: قابلیت انتخواب نوع دوره(رایگان ، نقدی)۱۱: امکان ارسال ایمیل برای کاربر بعد از خرید۱۲: امکان دریافت تمام مشخصات کاربر بعد از خرید توسط سیستم۱۳: امکان مشاهده ی پرفروشترین دوره های آموزشی در پنل ادمین۱۴: امکان برقراری ارتباط بین مدرس و دانشجو از طریق تیکت (درون خود سایت)۱۵: سیستم نظر دهی حرفه ای و چند سطحی۱۶: مدیریت پیشرفته ی اسلایدر ها۱۷: ایجاد پروفایل کاربری برای دانشجو و مدرس۱۸: امکان پسندیدن یا نپسندیدن برای دوره ها۱۹: دریافت و ثبت سیستم عامل کاربر (موبایل ، دکستاپ)۲۰: دریافت و ثبت زمان ورود و خروج کاربر + مدت زمان حضور در صفحات
دوره آموزش ساخت وبسایت آموزشی (فروشگاهی) با PHP دوره‌ای با امتیاز نهایی 0 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 51 ساعت و 45 دقیقه می‌باشد که در تاپ لرن توسط محمد معین باغ شیخی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 90,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت وبسایت آموزشی (فروشگاهی) با PHP را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

jafari2922

استاد عزیز سورس کد مشکل داره و کمیت هایی داره داخلش لطفا درستش بکنید ممنون میشم (ازجمله قسمت لینک دادن هات ثبت نام و ایمیل فرستادن و...)

محمدرضا شاکری

سلام استاد دوره عالی بود ولی میشه یک سیستم کیف پول هم بسازید؟ یعنی مثلاً یک فرد کیف پولش را شارژ می‌کنه بعد خرید می‌کنه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی