اطلاعات دوره
طراحی 0 تا 100 قالب با Html5,Css3,FlexBox
مسیر آموزشی

طراحی 0 تا 100 قالب با Html5,Css3,FlexBox

150,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logoداده کافی وجود ندارد
وضعیت قیمت: 150,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:تاپ لرن4.5
  • مدرس:حمیدرضا عبادی0
  • زمان:16 ساعت و 44 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

طراحی 0 تا 100 قالب با Html5,Css3,FlexBoxبعد از اینکه Html و Css رو یادگرفتید اکثر افراد در طراحی کامل یک قالب مشکل دارن با اینکه به زبان مورد نیاز تسلط دارنما با این دوره قصد داریم شمارو به صورت کامل بااصول طراحی قالب آشنا کنیم و از همه مهمتر ازFlexBoxاستفاده میکنیم تا کارمون خیلی تمیز و اصولی دربیاد و خب صد در صد قالب روریسپانسیو  میکنیم توی این دوره ما یک طرح آماده ای در نرم افزار گرافیکی داریم (Adobe XD) که شمارو با نحوه استفاده از این نرم افزار اشنا میکنیم تا اگه کارفرما فایل طرح رو واستون فرستاد بتونید آیکون ها و عکس هارو از فایل بکشید بیرون و استفاده کنید  این دوره فقط طراحی قالب نیست!! آموزش اصول طراحی واکنشگرا آموزش کد نویسی استاندارد وب تراز بندی صفحات با FlexBox آموزش نرم افزار Adobe Xd برای طراحان وب نحوه استفاده از پلاگین مرتبط با Slider جاوا اسکریپت آموزش سرچ درست برای برنامه نویسانو خیلی نکات مهم و کاربردی که در توسعه پروژه خودتون کمک میکنه و منجر به حرفه ای شدن شما میشه هدف از این دوره اینه که شما به صورت کامل باکد نویسی صحیحآشنا بشید وبهینه کد بزنید  و در آخر , پروژه رو به صورت کامل با افکت های انیمیشنی جذاب میکنیم تضمین میدم یکی از بهترین و مفید ترین دوره در سطح اینترنت باشه  پروژه دوره توی ویدیو معرفی هستحتما حتما ویدیو معرفی دوره رو ببینید   پیشنیاز های دوره : Html5Css3FlexBox
دوره طراحی 0 تا 100 قالب با Html5,Css3,FlexBox دوره‌ای با امتیاز نهایی 0 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 16 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در تاپ لرن توسط حمیدرضا عبادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 150,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره طراحی 0 تا 100 قالب با Html5,Css3,FlexBox را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

شادمان حمزه

سلام استاد دمتون گرم بابت همچنین دوره ی خفنی و جدا از دوره خوبتون نکات خیلی خوبی رو بیان کردید دمتون گرم . یه درخواست داشتم استاد ای کاش یه سایتی مثل همین اسنپ فود و ... که سایت های فارسی هستن رو برای پروژه ی دوم در نظر بگیرین و البته قیمت دوره رو هم بالا ببرید که شما هم ضرر نکنید.

حمیدرضا عبادی (مدرس)

سلام وقت بخیر خواهش میکنم نظر لطف شماست خوشحالم راضی هستید. ببینید واقعیتش من هی پروژه به دوره اضافه کنم و زمان دوره رو افزایش بدم منطقا خود من بیشتر سود میکنم و فروش دوره هم بالاتر میره! اما اینو میدونم که من ده تا پروژه و طرح به دوره اضافه کنم فقط و فقط وقت شما گرفته میشه، شما باید ساختار و منطق طراحی واکنشگرا رو یاد بگیرید که داخل این دوره مفصل گفتیم، بعدش دیگه فقط تمرین و تکراره، وگرنه من میتونم چندین طرح مختلف بزنم و دوره رو بیش از ۴۰ ساعتش کنم، ولی خب این به ضرر شماست و زمانتون گرفته میشه، اگر ۴۰ ساعت روی js وقت بزارید خیلی مفید تر از این هست که ۴۰،۵۰ ساعت ویدیو اموزشی طراحی قالب ببینید. انتهای دوره چنتا طرح تمرینی گذاشتم، اونا ارزششون بیشتر از دیدن ۴۰ ساعت ویدیو اموزشی هست.

مهدی قدکچی

سلام چندبار فایلهای 51-53-54 رو دانلود کردم و موقع اکسترکت خطا میده. آیا مشکلی هست؟ کسی دانلود کرده این فایلهارو؟

حمیدرضا عبادی (مدرس)

سلام وقت بخیر تست کردم مشکلی نداشتن، از اخرین نسخه winrar استفاده کنید

دانیال بهنام کیا

استاد سلام و عرض ادب خواستم تشکر کنم از تدریس فوق العاده عالی همچنین خسته نباشید خدمت جناب عالی فقط جسارتا یک درخواست خیلی خیلی مودبانه از خدمتتون داشتم این که من روی پروژه های دیگه در حین کدنویسی استاد با پاز و پلی کردن ویدیو روی یک کامپیوتر دیگه پروژه رو پیاده میکردم ، و گاها جلوتر میرفتم و بعد با تدریس استاد مطابقت داده، و اشکالات رو بر طرف میکردم ولی روی تدریس شما قادر به این سبک آموزش نیستم و فقط مجبورم ویدیو را ملاحظه کنم پیشنهادم اینه که قبل از وارد کردن کدهای اون قسمت بطور مثال یک بار از کدهای از پیش وارد شده در فایلهای css عبور کنید، یک شخصی مثل من که در رفع اشکال ضعیف هست هم میتونه با ویدیو همراهی کنه از این نظری که خدمتتون اعلام کردم واقعا معذرت میخوام گفتم شاید در رونده سبک تدریس فوق العاده شما بتونم یک تاثیر مثبت بگذارم با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی