اطلاعات دوره
آموزش مقدماتی JQuery
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی JQuery

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logoداده کافی وجود ندارد
وضعیت قیمت: رایگان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

آموزش مقدماتی JQueryJquery یک کتابخانه جاوااسکریپتی و البته محبوب ترین کتابخانه جاوااسکریپتی است که کمتر برنامه نویسی وجود دارد که با این کتابخانه آشنایی نداشته باشد(تقریبا اصلا وجود ندارد).برنامه نویسی وب شامل دو قسمت سرور ساید و کلاینت ساید می باشد که بخش مربوط به کلاینت ساید آن تنها با زبان برنامه نویسی جاوااسکریپت قابل پیاده سازی است. جدا از بحث های طراحی UI  جذاب با استفاده از جاوا اسکریپت بحث هایی مانند تبادل دیتا با سرور هم نیازمند دانش این زبان برنامه نویسی است. یادگیری و آشنایی با Jquery  به خاطر سادگی و قدرت آن باعث می شود که برنامه نویس های به جای نوشتن کدهای طولانی جاوااسکریپت از این کتابخانه استفاده کنند.این کتابخانه، قدرت کار با المان های داخل صفحات وب ، شامل افزودن و ویرایش و حذف آنها را هم برای ما فراهم میکند.برای آشنایی بیشتر با این کتابخانه این دوره آموزشی را با من همراه باشید
دوره آموزش مقدماتی JQuery دوره‌ای با امتیاز نهایی 0 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در تاپ لرن توسط مرتضی ابراهیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی JQuery را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی